Corrupt
Üye
Anlamadım
- - - Eklendi - - -
Neyden dolayı
Normalde s60v3 forumunda bir şeye gülsek nur abla hiç müdahale etmez konu dağılırsa geyikleri siler ayrıca. Modlar farklı olunca bana da garip geldi normal olarak.
Anlamadım
- - - Eklendi - - -
Neyden dolayı
Veda konuları yasak
Zamanında bu konular yüzünden neler çektiğimizi bilseydin hak verirdin.
Kusura bakma ama kurallar adolf hitlerinkilerle yarışır.
Zamanında bu konular yüzünden neler çektiğimizi bilseydin hak verirdin.
Normalde s60v3 forumunda bir şeye gülsek nur abla hiç müdahale etmez konu dağılırsa geyikleri siler ayrıca. Modlar farklı olunca bana da garip geldi normal olarak.
İstersen adminlere PM atabilir ve izin alabilirsin. Belki süresiz gidecem vs konuları yasaktır sadece. Adminler izin verirse açarsınyav bari bunu yapmayınKeyifle kitabımıokurken pm gelmiş bakmaz olaydım hayattan bezdim resmen

Bu arada mert sen s60v5 forumunun modu musun
s60v5 bölmünden veda edersem ban yermiyim
İstersen adminlere PM atabilir ve izin alabilirsin. Belki süresiz gidecem vs konuları yasaktır sadece. Adminler izin verirse açarsın
Veda etmek lstediğln arkadaşlarına pm at bence
Hiçbiri
Şu anda hangi admin açık Mert Abi
- - - Eklendi - - -
Orası benim yuvam tanıştığım yok ama çok arkadaşım var

Zamanında bu konular yüzünden neler çektiğimizi bilseydin hak verirdin.
Bi örnek alabillr miyiz mert abi?
- - - Eklendi - - -
kendine ban atcaksan kontrol paneli forumdan uzaklaş

