İlk Kullandığınız Cep Telefonu :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sagopacıyız79

Sagopacıyız79

Üye
6100 ilk telim :)
 


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
 
tempestshine

tempestshine

Üye
 
sincarezindan

sincarezindan

Üye
6600 vaybe
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
    Konu Sahibi


benim 6600 hala çalışıyor ve 7.yılında şarzı hala üç gün gidiyor

Bendeki 6600 8 senelik ama bi arkadasımındı bana verdi yeni tel alınca şuan ondan yazıyorum :D n70 kenara koydum bi süre nostaljik takılıcam:)
 
caglarertas

caglarertas

Üye
Siemens C55 :D orta sonda almıştım ...
 
cast_never

cast_never

Üye
3310 :d
 
TuğruL-_-

TuğruL-_-

Üye
3310
 
Türe

Türe

Üye
E250'ydi
 
Fabregas19

Fabregas19

Üye
Sony Ericssondu ama modelini hatırlamıyorum şuan antenli bir modeliydi :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
3310
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
3310
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
nokia 6230i 6600 c6-01
 
CryuS

CryuS

Üye
modelini hatırlamıyorum sene1996 motorola vardı zabıta telsizi gibi cepte taşımak imkansızdı ceketin cebinde taşıyordum etiler akmerkezde kafeye oturduk ceketi sandalyeye astım sandalye yere düşmüştü ama öyle herkeste cep telefonu yoktu arama geldiginde anteni çekip kapagı açtınmı bütün akmerkez sana bakıyordu

Abim bu telefon olması lazım.1996 model Motorola StarTAC


Sgh - x600

 
ts.61

ts.61

Üye
3310 ;)
 

sercan.1991

Üye
SONY ERICSON T100 (: HAHAHA .d
100 TL YE KENDİ PARAMI BİRİKTİRİP ALMIŞTIM :)
CANAVARDI VARYA
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
ericson 688. Hey gidi gunler hey sene 1998 bu takoza iyi para bayilmistim :)
 
spy ghost

spy ghost

Üye
siemens cf-62 kapaklı güzel bir telefondu ama en son yere fırlatılmasıyla ekran yüzlerce parçaya bölündü :d:
 

55lim

Üye
panasonic D500 anteni uzayan cinstendi süper takoz olarakta kullanılabilir çok amaçlı bişey:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt