6600 vaybe
benim 6600 hala çalışıyor ve 7.yılında şarzı hala üç gün gidiyor
n70 kenara koydum bi süre nostaljik takılıcam
modelini hatırlamıyorum sene1996 motorola vardı zabıta telsizi gibi cepte taşımak imkansızdı ceketin cebinde taşıyordum etiler akmerkezde kafeye oturduk ceketi sandalyeye astım sandalye yere düşmüştü ama öyle herkeste cep telefonu yoktu arama geldiginde anteni çekip kapagı açtınmı bütün akmerkez sana bakıyordu
