İlk Kullandığınız Cep Telefonu :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
quigleyarman

quigleyarman

Üye
    Konu Sahibi
İlk Kullandığınız Cep Telefonu :)
Siemens CX65 2004 yılında hiç unutmam 350 tl ye babamla tahtakale yada sirkeci tam hatırlamıyorum ordan almıştım.Ve işin garip kısmı söylesem inanmassınız bunu biliyorum.2 sene sonra 2006 da int kafede çaldırdım k.Çekmecede.1 yıl sonra bakırköyde bulundu sucunun biri 1 çanta dolusu telefon buluyor çalıntı.İçlerini açıp kurcalarken rehberde kayıtlı annem diye numara buluyor annemi arıyor oğlunuzun telefonu heralde diye gelin teslim edelim o şekilde bulundu ve dahala çalışıyor hatıra olarak saklıyorum.:)

 


tempestshine

tempestshine

Üye
Philips S200 Amcam vermişti.Ne kadar mutlu olmuştum :d:
 
R.A.M

R.A.M

Üye
5110 babam telefonu yenileyince bana kalmıştı :)
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
    Konu Sahibi
Evet yorumlarınızı bekliyoruz..
 
klongs

klongs

Üye
3310 du babam vermişti
 

forever1907+

Üye
6680
 
eRDiiL

eRDiiL

Üye
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
ilk kullandığım telefon nokıa n80' di
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
benımde sagem küçüktü ama uydu telefonu gibi heryerden çekiyordu. Hey gidi günler heey:)
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Sony Ericsson T610 :)
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Nokıa 5110
 
Febris

Febris

Üye
Benim nokia 5800 :)
 

cugurel

Üye
A 1018 Ericsson. :D
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Siemens c72 unutamam ondaki anılarım
 
fatih982

fatih982

Üye
ericsson gh628 1998 yılıydı ilk aldığım telefondu unutmadım ilk telefonumu
 

ggokhan008

Üye
6300 kullandım ilk efsane nokialardan biri
 
zonewars77

zonewars77

Üye
Nokia 3310 du... babam vermişti :D
 

Mrt045

Üye
benim lg idi.
 
'Sefer

'Sefer

Üye
Meşhur 5110 :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
modelini hatırlamıyorum sene1996 motorola vardı zabıta telsizi gibi cepte taşımak imkansızdı ceketin cebinde taşıyordum etiler akmerkezde kafeye oturduk ceketi sandalyeye astım sandalye yere düşmüştü ama öyle herkeste cep telefonu yoktu arama geldiginde anteni çekip kapagı açtınmı bütün akmerkez sana bakıyordu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt