quigleyarman
Üye
İlk Kullandığınız Cep Telefonu :)
Siemens CX65 2004 yılında hiç unutmam 350 tl ye babamla tahtakale yada sirkeci tam hatırlamıyorum ordan almıştım.Ve işin garip kısmı söylesem inanmassınız bunu biliyorum.2 sene sonra 2006 da int kafede çaldırdım k.Çekmecede.1 yıl sonra bakırköyde bulundu sucunun biri 1 çanta dolusu telefon buluyor çalıntı.İçlerini açıp kurcalarken rehberde kayıtlı annem diye numara buluyor annemi arıyor oğlunuzun telefonu heralde diye gelin teslim edelim o şekilde bulundu ve dahala çalışıyor hatıra olarak saklıyorum.

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


