iguanam...bitanem :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
Takma kafana ölenle ölünmüyor hayata devam ediyoruz unutur gidersin 1 ay sonra...
Hem o kadar sevimlide değiller ben olsam kedi felan alırdım onun yerine ??

şuana kadarkedisinden tavsanından .... tarantulasına kadar bircok hayvan besledim ama ben igusu çok sevdim tam benim istediğim türde bi hayvann omuzunuzda yatar uykusu gelince kedi gibi sürtünmeye baslar doğru söylüyosun ölenle ölünmüyo ama aklıma geldikce hala içim acıyo
 
nasıl birşey o öyle iguana alacağına bukalemun alsaydın gece fenere ihtiyacın olmazdı :d değiştirsin dursun renk süper hayvanlar onla ilgili bi video var seyredin vaktiniz varsa süper birşey
 

kol@j

Üye
çok tatlı geldi bana da iguanaya göre biraz küçük değil mi minyatür mü yavru mu?
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
yavruydu daha .... bir yaşına girdi ve öldü
 

CoDeYs

Üye
ama yani taratulanın kendi dogasında yasaması gerekiyor bir hayvan ne olursa insan elinde büyürse ömrü azalıyormuş bazı hayvanlar yani bence çok normal
başin sagolsun ebru bu dedigim komıkmi geldi anlamadım
 
İguana'n öldümü yanlış anlamada soğuk kanlı hayvanları nasıl seviyorsun dokununca bir sıcaklık bile hissedemiyorsun gece yerinden çıksa ortalıkda dolaşsa bellide olmaz çok sinsi oluyor soğuk kanlı hayvanlar aynı duvar gibiler
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi

evet öldü... şimdi yeni igu aldım ama dışarıda dolaşması normal ya yani ben salıyorum hemen pencerenin kenarındaki kameranın üstüne gidiyo bıraksan 3 gün boyunca asılı hareketsiz durur orda
 

buketcik

Üye
hayvanları çok seviyorsun
 

CoDeYs

Üye
mesela bir kedi sendeki negativ elektrigi alıyormuş insan bunu yaparmı
 

buketcik

Üye
evettt BAZI DURUMLARDA insanlardan daha çok

hayvan sevgisine zail olmuş bir insan nur-i şanl-ı mücevherle yuğrulmuş elmasa benzer.

''endostra maitez'' budizm din adamı

çok güzel.
benimde balıklarım var
 
Tepkiler: ebuş...

.BlueTR

Üye
akrep seviyosan getireyim sana 2 tane gece evde hepiniz temiz(bu arada sakın akrep besliyom sanmayın ha)
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
alanım musait olmadığı için alamıyorum aslında iguananın hayranıyım denilebilir. kuyrukları ile yarattıkları darbe çok ağır oluyormuş
 

buketcik

Üye
beslenecek çok hayvan varda nereye sığdıracağız yahu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...