iguanam...bitanem :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
iguanam...bitanem :)
arkadaslar daha yeni sayılırım resim yüklemeyi becerebilcemmi bilmiyorum ama igor'umla bi tanışmanızı istedim











inşallah resimler acılır
 
Tepkiler: jejep, kol@j, zx6r ve 2 diğerleri

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kedi, köpek, kuş veya balık olsa tamam da iguananın ne işi var yahu evde
Değişik bir duygu olmalı
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
bilmemkii bana cok normal geliyo ben daha meraklıyım canlılar konusunda kedi köpek çok klasik onlarıda severim ama daha cok tarantula timsah akrep hamster iguş vs. ilginç ve şeker hayvanlar insan baktıkca seni yardana kurban olayım diyesi geliyo
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Arkadaş da öyle yılan ve tarantula besliyor
Bana pek sevimli gelmiyor hatta böcek yahu neyini seveyim onun
 
bizde canlıyız bizide al evine besle
 

Nadir

Emekli Yönetici
uff Ebuş görüntüsü bile değişik..ıyyyy..
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
mehmet abi ,nadir abi sizlerede tavsiye ederim bir tane gerçekten cok sevimliler ya igusu eline alıyosun yeşil renk güneşe bırakıyosun bi yarım saat sonra bi alıyosun eline simsiyah kızarmış iguana gibi
 

guero

Üye
güzelmiş iguanan ebuş
 

Samsunspor

Emekli Yönetici


Ebuş bak , resimdeki İgu .. sarılan da Ana
 
Tepkiler: ebuş...

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
uffff keşke yarın uykudan uyansam igoruma bir baksam bu hale gelmiş olsa
 

Nadir

Emekli Yönetici
haydi onun gibisini al bakıyım Ebuş..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...