kloı123
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hocam daha neler var neler... mesela camscanner diye plbi program var. Bi yerde onemli bi belge- program - kitap vb.. bisey varsa progani aciyosun. Belgeye yada herneyse ona tutup dugmye basiyosun resmen tarayip oldugu gibi telefonunun ekranina getiriyor pdf dosyasi olarak kaydediyor ama kagidi bildigin tarayip kopyalyor.... yada barcod scanner var mesela herhangi bi urunun barkodunu okutunca o urunu google dan veya sitesindn bulup fiyatini vb.. getiriyor ekrana... android isletim sistemli bir telefon oldugu icin yuzbinlerce kaliteli oyunu programi var... sesli mesaj yazabiliyosun-sesli ceviri yapabiliyosun... o dedigin sensorlu oyun var ya mesela. Bi nfs shift yukle kucuk zaten kocaman yuksek cozunurluklu ekranda nasil oynaniyor bi gor... youtube a yaz huawei ideos x5 game yada oyun diye bak...saol kardes telefonu bana cok iyi anlattın bazıları x5 deyip geciyor sayende telefonu kullanmıs gibi oldm android markettende alıcam bı kac oyun internet paketi ile birlikte bi nevi bilgisayar gibi tasıycam yanımda anlattıgın ıcın cok tesekkur eger bir sorum olursa konunun altına yada ozel mesaj atarım
telefonun hic bir eksigini gormedım ornegın 5800 c6 - 01 de 128 mb ram barken bunda sanırım 512 mb di - video kalitesi biraz dusuk olsada bana yeter - fotografta yeter - bu paraya en iyi telefon bu iyiki bulmusum en kısa zamanda bi turkcell bayiye gidicemHocam daha neler var neler... mesela camscanner diye plbi program var. Bi yerde onemli bi belge- program - kitap vb.. bisey varsa progani aciyosun. Belgeye yada herneyse ona tutup dugmye basiyosun resmen tarayip oldugu gibi telefonunun ekranina getiriyor pdf dosyasi olarak kaydediyor ama kagidi bildigin tarayip kopyalyor.... yada barcod scanner var mesela herhangi bi urunun barkodunu okutunca o urunu google dan veya sitesindn bulup fiyatini vb.. getiriyor ekrana... android isletim sistemli bir telefon oldugu icin yuzbinlerce kaliteli oyunu programi var... sesli mesaj yazabiliyosun-sesli ceviri yapabiliyosun... o dedigin sensorlu oyun var ya mesela. Bi nfs shift yukle kucuk zaten kocaman yuksek cozunurluklu ekranda nasil oynaniyor bi gor... youtube a yaz huawei ideos x5 game yada oyun diye bak...
----------Eklendi @ 19:05:42 ---------- Yazıldı @ 19:03:53 ----------
Yada youtube a. Huawei ideos x5 turkce inceleme yaz donanimhaberin tanitim videosu olacakti izle...telefinu biraz daha tanirsin
telefonun hic bir eksigini gormedım ornegın 5800 c6 - 01 de 128 mb ram barken bunda sanırım 512 mb di - video kalitesi biraz dusuk olsada bana yeter - fotografta yeter - bu paraya en iyi telefon bu iyiki bulmusum en kısa zamanda bi turkcell bayiye gidicem
Nokia.600 ün markası ne ?
Kusura bakma ama ilk yazdığın ile son yazdığın tutmuyor. Herhalde dalgınlıktan olsa gerekBu arada, hemen alacaksan X5 daha iyi. Aralığa kadar bekleyebilirsen 600 senin için çok daha iyi olur.
- Müthiş bir ses sitemi ile gelecek, ve Nokia Monster ile anlaştı, muhtemelen kulaklıklar da çok kaliteli Monster kulaklıkları.
- 5 MP kamerası X5'inkinden daha iyi. Kullanılan lens kalitesi kendini belli eder. Yüz tanıma ve LED Flash gibi klasikleşmiş özellikler de mevcut. 30 fps'de 720p kalitesine videolar çekebilirsin. Yani iPhone 4'le eşdeğer HD videolar çeker, ve rahatça oynatır.
- Müzik çalarında Cover Flow vardır. Ben buna çok takarım. Android'de henüz böyle birşey yok, dolayısıyla X5'te de orijinal olmayan yazılım yüklemen gerekir.
- NFC teknolojisi ile birlikte gelir. Samsung Galaxy S 2'de bile bu teknoloji yok; ancak harika bir teknoloji.
- Symbian Belle, X5'in kullandığı Android'den çok daha stabil ve güçlü. Aynı zamanda RAM'i ve işlemciyi de sömürmeyecektir.
- 512 MB RAM, 1 GB ROM ile geliyor. Bu da istediğin HD oyunu istediğin gibi oynatabileceğin, aynı anda 10 sekmeyle internette sörf yapabileceğin anlamına gelir. Hatta arkasından müzik de dinlersin. Onun arkasından birçok başka iş de yapabilirsin, rahatça. X5'teki işletim sistemi oyun açarken, üzerine RAM ve işlemci sömürücüsü bir de emülatör çalıştırır. Yani bu kadar rahat olamazsın.
- 2 GB dahili hafıza ve 32 GB arttırılabilir hafıza ile hafıza sorununda hiç sorun çıkarmayacaktır.
- Symbian Belle ile geldiğinden internette de Flash 10.1'e kadar olan içerikleri görüntüleyebilirsin, 512 MB RAM'e sahip telefonlar için son derece yeterli.
- Microsoft; birçok ofis yazılımını Symbian belle için hazırlıyor, çok kaliteliler.
- Qt ve Java oyunlarını ve uygulamalarını da çalıştırırsın. Android bunları yapamaz. Java oyunları emülatör ile açarsın, düşün artık.
- Bluetooth 3 ile birlikte geliyor. Oldukça iyi Bluetooth performansı var. ideos x5'teyse 2.1 var.
- Idos X5 800 MHz işlemci ile, 600 ise 1 GHz işlemci ile gelir. 600 kesinlikle çok daha hızlıdır.
- Batarya 600'de 2G'de 15 saat dayanabilir (konuşurken), Ideos X5'te ise daha düşük işlemci hızına rağmen 2G'de bu oran 8 saattir. Hiçbirşey yapmadığın taktirde 600 550 saat dayanabilir, X5 ise yalnızca 380 saat.
- 600'de Kapasitif ekran olmasına rağmen Samsung Galaxy Note'daki gibi Stylus kullanabilirsin. E-Postaların veya ince çizimler için vs. çok daha iyidir. X5'te bu yok.
- Ideos X5 130 gram, 600 ise bunlara rağmen yalnızca 100 gram.
- 600'ÜN bir sitedeki oylaması (tarafsız bir teknoloji sitesi - yabancı)
9.0 9.1 9.1
X5'inse aynı sitede şöyle
8.2 8.3 8.3
-Eğer, şimdi alacağım diyorsanız; ekran ve multimedya telefonu olarak C6-01, Belle güncellemesi ile tamamen C6-01. Ama beklersen 600 geliyor senin fiyat aralığına.
O fotografta kamera kangala odaklandigi icin arkasi bulanık gibi gorunuyor... cok guzel fotograflar cektim ama icinde ben oldugum icin paylasmiyorum burda... kamerasi bi iphone 4 gibi degil dedigim gibi... o yakin cekimlerin hicbirini c6-01 le yapamazsiniz oyle bi ozelligi yok c6-01 in cunku... ideos x5 teki kamera ani yakalamak icin ideal mesela. İnsan odakli resimleri ayni kangalda yaptigi gibi netlestiriyor... cogu cektigim fotografi fotografcida bastirdim cok guzeldi mesela 12 mp lik fotomakinemden farki yoktu cikan reimlerde .... fotografi cekerken odaklanmasini bekleyeceksin elinde fazla kipirdamayacak ozaman cok guzel kareler yakalayabilirsin...Soyle anlatiyim samsungun 3.2 mp lik kameralarindan iyi. 5 mp kameralarindan biraz kotu...Telefonu modem olarak kullanabilirsiniz. Mesela telfonunuzdan internet yayarak baska cihazlardan internete girebilirsiniz...
Ben c6-01 in kamerasi kotu mu cekiyor demisim? Fotografcida cikarttir bakayim insan ozneli bi ideos x5 le cekilmis fotoyu cok kaliteli goruluyor... ayni sekil fotograflari yakinlastirmadigin surece ideos x5 in kamerasi zaten oldukca iyi o yuzden ayni gibi goruluyorlar... dev ekranda acmiyorsun resimleri sadece kucuk bi kagit anlayabilmissindir umarim...12 mp fotograf makinenden farkı yoktu öylemi ideos x5 kamerası 5 mpbana biraz uçtun gibi geldi ayrıca c6 01 kamerası da iyi çekiyor adamlar 8 mp yi boşunamı koymuşlar
Kusura bakma ama ilk yazdığın ile son yazdığın tutmuyor. Herhalde dalgınlıktan olsa gerek
ideos x5 (3G açık) Daha uzun ömürlü 380 saat
c6 01 372 saate kadar
ideos x5 3 g açık konusma süresi 6.6 saat
c6 01 3g açık konusma süresi 4.6
1 sene kullanıp 250 liraya satıcaksa gayet normal ama su an getir bana sana anında 450 475 liraya satim 1 hafta süre ver bu bildiğin çin çan çon değil turkcell sağ bek kvk sol bekkonuşma süreleri önemli değil arkadaşım cin malları telefoncular tarafından beğenilmiyor ve türkiyede 2 eli yok adam belki 1 sene sonra sıkılıp satmak isteyecek 550 ye aldıysa en az 200 250 lira zarar yapar telefon alırken 2 eli de düşünün
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?