Tabiki herhangi bir arıza durumunda 20 gün aşımına uğrarsa yenisi veriliyor.
Yoksa sen sırf canın sıkıldığın için mi telefonunu garantiye yolluyorsun ??
----------Eklendi @ 22:14:07 ---------- Yazıldı @ 22:07:16 ----------
Arkadaşım tabiki bu işler o kadar basit değil.Böyle olaylar her markada olur , fakat kullanıcılar işte bu çok az zahmetli yolu geçip sorunu kökten çözmek yerine telefonu atıyor gitsin.
Telefon da herhangi bir sorun çıktığında , Garantiye verirsinki o sorun çözülsün.Garanti bu amaç için var. 20 iş günü içinde giderilemeyen sorunlar için tüketicinin resmi olarak yeni bir cihaz talep etme hakkı mevcuttur.
Ayrıca telefonu tabiki arıza ile karşılaşıldığın da garantiye yollarsın, yoksa sen beğenmediğin için mi yolluyorsun ??
bu biraz saçma bir yanıt olmuş gibime geldi
20 gün değil garanti belgesini oku! 30 iş günü pazarları da sayarsan 34 gün müddetleri var ve ben bu süreyi doldurduklarını asla görmedim! 2. 5800 aldım 2. gün şarj çabuk bitmeye başladı yolladım 17- 18gün sonra geldi sözde teknik parça değiştirilmiş aynı sorun..! 2. ye gönderdim 19-20 gün sonra geldi benm içindeki 2 günlük batarya gitmiş eski kullanılmış batarya koymuşlar telefonu aldım fatura bekliyorum 4-5 gün sonra gelince ilk iş tüketici haklarına gideceğim

eğer olmazsa ki %60 olmaz gibime geliyor

3. ye gönderdikten sonra ürün bedelini geri isteme hakkı doğuyor...

----------Eklendi @ 22:49:47 ---------- Yazıldı @ 22:49:24 ----------
Tabiki herhangi bir arıza durumunda 20 gün aşımına uğrarsa yenisi veriliyor.
Yoksa sen sırf canın sıkıldığın için mi telefonunu garantiye yolluyorsun ??
----------Eklendi @ 22:14:07 ---------- Yazıldı @ 22:07:16 ----------
Arkadaşım tabiki bu işler o kadar basit değil.Böyle olaylar her markada olur , fakat kullanıcılar işte bu çok az zahmetli yolu geçip sorunu kökten çözmek yerine telefonu atıyor gitsin.
Telefon da herhangi bir sorun çıktığında , Garantiye verirsinki o sorun çözülsün.Garanti bu amaç için var. 20 iş günü içinde giderilemeyen sorunlar için tüketicinin resmi olarak yeni bir cihaz talep etme hakkı mevcuttur.
Ayrıca telefonu tabiki arıza ile karşılaşıldığın da garantiye yollarsın, yoksa sen beğenmediğin için mi yolluyorsun ??
bu biraz saçma bir yanıt olmuş gibime geldi
20 gün değil garanti belgesini oku! 30 iş günü pazarları da sayarsan 34 gün müddetleri var ve ben bu süreyi doldurduklarını asla görmedim! 2. 5800 aldım 2. gün şarj çabuk bitmeye başladı yolladım 17- 18gün sonra geldi sözde teknik parça değiştirilmiş aynı sorun..! 2. ye gönderdim 19-20 gün sonra geldi benm içindeki 2 günlük batarya gitmiş eski kullanılmış batarya koymuşlar telefonu aldım fatura bekliyorum 4-5 gün sonra gelince ilk iş tüketici haklarına gideceğim

eğer olmazsa ki %60 olmaz gibime geliyor

3. ye gönderdikten sonra ürün bedelini geri isteme hakkı doğuyor...

----------Eklendi @ 22:50:30 ---------- Yazıldı @ 22:49:47 ----------
Tabiki herhangi bir arıza durumunda 20 gün aşımına uğrarsa yenisi veriliyor.
Yoksa sen sırf canın sıkıldığın için mi telefonunu garantiye yolluyorsun ??
----------Eklendi @ 22:14:07 ---------- Yazıldı @ 22:07:16 ----------
Arkadaşım tabiki bu işler o kadar basit değil.Böyle olaylar her markada olur , fakat kullanıcılar işte bu çok az zahmetli yolu geçip sorunu kökten çözmek yerine telefonu atıyor gitsin.
Telefon da herhangi bir sorun çıktığında , Garantiye verirsinki o sorun çözülsün.Garanti bu amaç için var. 20 iş günü içinde giderilemeyen sorunlar için tüketicinin resmi olarak yeni bir cihaz talep etme hakkı mevcuttur.
Ayrıca telefonu tabiki arıza ile karşılaşıldığın da garantiye yollarsın, yoksa sen beğenmediğin için mi yolluyorsun ??
bu biraz saçma bir yanıt olmuş gibime geldi
20 gün değil garanti belgesini oku! 30 iş günü pazarları da sayarsan 34 gün müddetleri var ve ben bu süreyi doldurduklarını asla görmedim! 2. 5800 aldım 2. gün şarj çabuk bitmeye başladı yolladım 17- 18gün sonra geldi sözde teknik parça değiştirilmiş aynı sorun..! 2. ye gönderdim 19-20 gün sonra geldi benm içindeki 2 günlük batarya gitmiş eski kullanılmış batarya koymuşlar telefonu aldım fatura bekliyorum 4-5 gün sonra gelince ilk iş tüketici haklarına gideceğim

eğer olmazsa ki %60 olmaz gibime geliyor

3. ye gönderdikten sonra ürün bedelini geri isteme hakkı doğuyor...
