htc sensation mu motorola atrix mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
htc sensation mu motorola atrix mi
Geçenlerde galaxy s2 yi almıştım kardeşim de kudurdu illa bana da alın diye ona da 1000 lira bütçe ayarladılar *q zirlayip duruyo 1000 liraya iyi bir telefon varmıdir veya bunların arasında seçim yaparsak hangisi alınmali galaxy s2 den biraz kötü olursa daha iyi olur ;D
 


polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
Butceyse artış alacaksın iki telefon arasında 400 tl fark var
 
enterneoll

enterneoll

Üye
sony xperia serisinden telefon bak istersen tasarımları ve kamerası çok iyidir
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Atrix alcamda ona beğenmiyo tasarımı
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
1000 milyardan fazla sensation xe neyse şunu mobilyacinin yanında ise baslatcam para kazansın iyi birşey alsın telefonun kiymetini de bilir pez**enk. 1200 lira ya sağlam bisiler var mi evo 3d falan düşünmüyorum
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardes androidtelefonlari.com a bi bak
s2 1184
nexus 1149
s plus 814
arc s 976 tl
bunlardan secim yapabilirsin
bende s2 mi burdan aldim gayet guvenilir sitedeki yorumlari da okursan anlarsin zaten
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Saol bakıyım siteye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
854
Recep Özmen
amcalu1
Cevap
21
Görüntüleme
3K
Praetor
Cevap
54
Görüntüleme
8K
karayel90


Üst Alt