Htc One Kırmızı Rengi İle Dikkat Çekiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Htc One Kırmızı Rengi İle Dikkat Çekiyor
Htc One kırmızı rengi ile de satışa sunulacak.

HTC One
‘ın teknik özelliklerine bakacak olursak eğer, yeni akıllı telefon 4.7″ büyüklüğünde ve 1920×1080 piksel çözünürlüğünde dokunmatik Super LCD3 ekran içeriyor. Ekran piksel yoğunluğu 469ppi olarak belirtildi. Qualcomm’un yeni nesil Snapdragon 600 yonga setinden güç alıyor. Dört çekirdekli 1.7Ghz saat hızında çalışan Krait 300 işlemci barındırıyor.

HTC One’ın arka yüzünde 1080p HD video kayıt yapabilen 13MP kamera bulunuyor. İşletim sistemi olarak Android 4.1.2 Jelly Bean üzerinde çalışırken, Android 4.2.2‘nin kısa sürede sunulacağı bilgisi de geldi.

HTC‘nin yeni akıllısı alüminyum malzemeden imal edilmiş ve 9.3mm inceliğe sahip. Ön tarafında stereo hoparlörler bulunurken, 2300mAh çıkartılamayan batarya ile geliyor.


 
  • Beğen
Tepkiler: Buraxlive


PriZm

PriZm

Üye
Kırmızı rengi gerçekten çok güzel olmuş.
 

oguztz

Üye
Tasarım vasat =(
 
avcitalip

avcitalip

Üye
4 Ultra Pixel kamera yok muydu bunda ? :allalla:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Her türlü tasarımı iyi bence HTC'nin.
Haber için teşekkürler :)
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
iPhone 5 ten daha ince gözüküyor ama bu 9.3 mm iPhone 7.6 mm
 
Türe

Türe

Üye
Abi bu muhendisler napiyor ya :( resmen tasarim harikasi :(
 
emreli01

emreli01

Üye
aynen htc one x ile htc one resimlere bakınca 9.3 olan htc one htc one x 8.9 mm olan dan daha ince gözüküyor ne saçmalık :D Ama kim ne derse desin htc one x plus tasarım olarak htc one dan daha güzel !!
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu telefon şöyle garip birşey olmuş.

Windows Phone kılığına girmiş,Android yüklü iPhone 5 :ehe

Yinede tasarımı çok güzel.En iyi hTC tasarımı bence.

Edit:Xperia Z,S4,hTC One arasında kaldım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Edit:Xperia Z,S4,hTC One arasında kaldım :ehe

Xperia Z'nin internet performansı biraz geride kalmış diğer modellere göre. Kamerası da aynı şekilde bekleneni veremedi. Yazılım güncellemeleri ile düzelmeyi bekliyor. Ekranı ful-l hd olması sebebiyle yüksek grafikli oyunlarda problem çıkartabileceğini gördüm. O yüzden benim için Xperia Z bitti gibi bir şey :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Bu telefon şöyle garip birşey olmuş.

Windows Phone kılığına girmiş,Android yüklü iPhone 5 :ehe

Yinede tasarımı çok güzel.En iyi hTC tasarımı bence.

Edit:Xperia Z,S4,hTC One arasında kaldım :ehe

S4:good:
 
Türe

Türe

Üye
Bu telefon şöyle garip birşey olmuş.

Windows Phone kılığına girmiş,Android yüklü iPhone 5 :ehe

Yinede tasarımı çok güzel.En iyi hTC tasarımı bence.

Edit:Xperia Z,S4,hTC One arasında kaldım :ehe

Olum sense ozelligi kalmamis ya :( sense 4 nerde sense 5 nerde :zzz:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bu telefon şöyle garip birşey olmuş.

Windows Phone kılığına girmiş,Android yüklü iPhone 5 :ehe

Yinede tasarımı çok güzel.En iyi hTC tasarımı bence.

Edit:Xperia Z,S4,hTC One arasında kaldım :ehe

engadget editörü de cihazı ilk eline aldıgında aynısını soyledi
 
emreli01

emreli01

Üye
windows phone gibi görünm vermişler ama ben sırf lumia serisinin görünümü böyle oldugu için almamıştım bilmiyorum ama o kadarda güzel değill
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt