De[M]oN*
Üye
hp laptopum masaya çarptı
iyi günler hp laptopum masaya çarptı 4 ay once almıstım ve yan tarafında usb hdmı cıkıs yerlerındekı plastıkte kırılma oldu catlak dıyebılırız baska herhangı bır soruna rastlamadım ben bunu garantıye versem ne kadar para isterler ortalama yada yapılırmı o sorun.

