Hoş mu ?

amaç onu gözüne gözüne sokup okumanı sağlayarak ilgi çekmesi zaten
ben diyorum abi başından beri 2 taraf içinde mantıklı olanlar yapılmalı ama takan yokki
Gereksiz demiyorum
Arada konu ile ilgili başka konuların da linkleri mevcut ama bazı özel siteler de var

Ayrıca yeri hoş değil
Telefonun tam 1 sayfasını kaplıyan bi büyüklüğe sahip

Hatta 1 sayfadan bile daha fazla yer tutuyor
 

BLasTeaR

Üye
amaç onu gözüne gözüne sokup okumanı sağlayarak ilgi çekmesi zaten
ben diyorum abi başından beri 2 taraf içinde mantıklı olanlar yapılmalı ama takan yokki

Şu bakmadan geçmeyin bölümü benim canımı sıkıyor
Mesajlar arası kopukluk oluşturuyor ayrıyeten forumla alakası olmayan sitelere yönlendiren linklerde mevcut
Bence Ya en alt ya da en üste konulsun


Takan yok değil, 3-4 mesaj öncesi @Ozan Abi gereğini yapacağını Şu mesajda belirtti, kırıcı olmayıp beklemeye geçelim
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Takan yok değil, 3-4 mesaj öncesi @Ozan Abi gereğini yapacağını Şu mesajda belirtti, kırıcı olmayıp beklemeye geçelim
ben onu demiyorum ve alınganlık olarak görmeyin sorun ettiğimden böyle demiyorum bence oylama ile görüşler alınmalı bakınız kimse reklam lardan hoşnut değil bunları üyelerinde fikrini alarak hem kazançlı hemde rahatsız etmeyecek şekle getirebilirler örneğin yandan sürtmeli şekilde yapılabilir bu bakmadan geçme kısımı bu şekilde az yer + aynı kazanç = herkes için en iyisi
 

BLasTeaR

Üye

Haklısınız, ona bakarsanız 'Bakmadan Geçme'de 4 satır vardı tek satıra indi ve Ozan abi de buna ve diğer reklamlara farklı bir çözüm bulacağını söyledi, az daha sabredelim
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Haklısınız, ona bakarsanız 'Bakmadan Geçme'de 4 satır vardı tek satıra indi ve Ozan abi de buna ve diğer reklamlara farklı bir çözüm bulacağını söyledi, az daha sabredelim
işde dediğim gibi pc de de aynı şekilde sürtmeli olsa yana doğru dahası da eklenir ama bekliyoruz bakalım inşallah daha da kötü bi hal almaz. zaten tıklayınca açılan pencere yok en azından ona şükür
 
Tepkiler: BLasTeaR

BLasTeaR

Üye

Evet, bakalım nasıl bir yol izleyecekler bu sorun için..
Ama bir yerden de Admin'lerimize hak vermek gerekir. Sonuçta koca site bedavaya yürümüyor. Aylık gideri var , bu yüzden gelir elde edebilmek için de reklam vs ilanlar şart. He en azından üyeleri agrasif durumu sokmayacak şekilde olsa iyi olurdu. Bu yüzden Üyeleri için elinden geleni yapacaktır @Ozan Abimiz
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Ozan ve H0lligan

Murat Alper

Moderator
şu vip üyelik gelecekmi gelmeyecekmi bıktım artık şu reklamlardan yeminle
 
Bal Reklamı Olsa Napacaktınız
 
Tepkiler: ilyas_0177
Vip üyelere özel bi rütbe veya bi madalya falan verilcek mi ?
Bf4 deki gibi her yerde Premium premium yazması çok hoş oluyor da
 

BLasTeaR

Üye
Vip üyelere özel bi rütbe veya bi madalya falan verilcek mi ?
Bf4 deki gibi her yerde Premium premium yazması çok hoş oluyor da

Yok, kırmızı kurdele verilecekmiş
Şaka bir yana, bir yönlendirme sayfası vardı şu Vip özelliklerini anlatan bir sayfa ama henüz yapım aşamasında olduğu için Ozan abi bağlantıyı gizledi/kapattı/sildi bir şey. Geleceğine yakın Adminimiz bildirecek.


Bu arada, bf4 mü oynuyorsun? biz de bf4 takılıyoruz arkadaşlarla..
 
Vip olmanın bi ayrıcalığı olsun yani en azından isimimizin rengi değişsin
Al
Veya altında VIP yazsın ki vip olduğumuzu hissedelim

Bu arada ücret ne kadar olacak o belli mi?
 

Ozan

Admin
Site arka planında çıkan görsel her kullanıcıya 4 kere görüntülenecek şekilde güncellendi arkadaşlar, böylece sıkılmayacaksınız.

VIP üyelikle ilgili olarak da yakında detayları paylaşıyor oluruz. Bu konuda daha ayrıca net karar almış da değiliz.
 
Tepkiler: BLasTeaR, Murat Alper ve Jelly Beanci

Rygebin

Üye
Valla hocam isteyen bir kısım var . Yani ben istiyorum daha da vardır .
 

phasan

Üye
Mobil surum de cok reklam var
 
Tepkiler: H0lligan