Hoş mu ?

UpOneTR

Üye
O ozanın elinde olan bir şey degil google ile alakalı bir şey
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
onları düzenleyebiliyorlar
 

Traqica

Üye
Forum reklamsız olmuyor.illa ki reklam istemeyen olursa opera mini sürümü kullanır
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
ben olmasın mı diyorum ? yazdıklarımı okumanı tavsiye ederim
 

Tuna-TR

Üye
Tapatalk kullanabilirsin
 

Ozan

Admin
Arkadaşlar, mobil sitede çıkan ve çarpı butonu ile kapatılabilen reklamlar geçici süre ile çıkan kampanyalar oluyor ve bunları pazarlamak zorundayız. Onun dışında zaten mobil sitede reklam yayımlamıyoruz normalde. Google reklamları sadece misafirlere gösteriliyor mobil tarafta. Masaüstü sitede ise, çıkan parti reklamları bizim seçtiğimiz şekilde yayımlanmıyor tıpkı televizyon izlerken çıkan parti reklamları gibi, hangi partinin reklam bütçesi ve çalışması varsa seçmeden ve ayırt etmeden google aracılığı ile yayınlıyoruz yani herhangi bir özel parti reklamı almışlığımız yok. Bu konuda nasıl televizyonda çıkan siyasi parti reklamlarını kısmi yada tamamen engelleyemiyorsanız, buradan da bunu istemek oldukça mantıksız görünüyor. Bu konuda alınganlık yapmamanızı rica ederim.
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
abi tamamda yok böyle bişe bazen giriş yapamıyorum reklamdan çok kasıyor kapatmak zorunda kalıyorum
 

Ozan

Admin
abi tamamda yok böyle bişe bazen giriş yapamıyorum reklamdan çok kasıyor kapatmak zorunda kalıyorum
Reklamı bir kere kapattığınızda zaten kapanıyor ve gösterilmiyor x dakika içerisinde tekrar.
 

Invoke

Üye
Root varsa çare: lucky patcher.
 

müstahak olom sana

 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Reklamı bir kere kapattığınızda zaten kapanıyor ve gösterilmiyor x dakika içerisinde tekrar.
abi ben sürekli rom atıyorum normalde ve o reklamı zaten kapatana kadar neler çekiyorum
 

BLasTeaR

Üye

Bildirim bar'ını resmen kaplamış
Konu halinde açacaktım başlık dikkatimi çekip bakayım dedim aynı sıkıntının evrim geçirmiş hali: @Ozan Abi, şu reklamlara artık bi el atılsın.




Bu da PC'den:


 
Tepkiler: ghstr

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
evet artık şunu farkettim reklam istemiyorsan adblock tek çözüm çünkü dikkate alınmıyor boşa uğraşmayın birazdan indiricem bende herkesede tavsiye ederim
 

BLasTeaR

Üye
evet artık şunu farkettim reklam istemiyorsan adblock tek çözüm çünkü dikkate alınmıyor boşa uğraşmayın birazdan indiricem bende herkesede tavsiye ederim

Ben zaten kullanıyorum PC için, ama mobilden girince gerçekten büyük sıkıntı çekiyorum, girmekten de bazen soğuyorum.
TapaTalk takılıyorum o da zevk vermiyor fazla
 
Tepkiler: H0lligan
hesap yükseltmeleri bölümüne bbakın 7 dolar karşılığında reklamlardan tamamen kurtlulma ve daha birsürü müthiş avantajlar yazmışlar @Ozan abi konunun detaylarını öğrenebilir miyiz
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
o nerde ilk defa duyuyorum senden
evet buldum vee çok gereksizmiş...