garafık hos gozukuyor tesekkurler

denedınmı calısıyormu benım daha deneme fırsatım olmadıgarafiklerde güzel, grafiklerde iyi birader...![]()
denedınmı calısıyormu benım daha deneme fırsatım olmadı
ha bu arada game of thrones ne zmn baslıyor ???
Tegra istemeyen versiyonu mevcut ism vermeyelim reklam olmasın ama korsankorfezini ingizliceyece çevir o siteye bak orada mevcut![]()

insallah tegra islemcı ıstemeyen yanı non-tegra surumude cıkar
