Horn v0.9.4 Tegra İşlemciler İçin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PME 4L

PME 4L

Üye
    Konu Sahibi
Horn v0.9.4 Tegra İşlemciler İçin








Tegra İşlemciler İçindir

Apk ve SD



Yükleniş:

1)Apk yi yükleyin
2)com.Phosphor.Horn.Paid klasörünü /sdcard/Android/obb dizinine atın
3)Oyunu çalıştırın
 
  • Beğen
Tepkiler: dadaraz


KayraBey

KayraBey

Üye
:tşk:
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
ilginç bi oyuna benziyo deneyelim bakalım teşekkürler
 
dadaraz

dadaraz

Üye
[video=youtube;dsjCnrI2JFg]http://www.youtube.com/watch?v=dsjCnrI2JFg[/video]

Oyun gerçekten güzel görünüyor, şuanda torrentten indiriyorum, deneyip yazarım arkadaşlar, teşekkürler... :oke:
 
canaytekin

canaytekin

Üye
garafık hos gozukuyor tesekkurler
 
canaytekin

canaytekin

Üye
dadaraz

dadaraz

Üye
denedınmı calısıyormu benım daha deneme fırsatım olmadı

ha bu arada game of thrones ne zmn baslıyor ???

Birader oyun tegra gpu istiyor, açılmıyor bile, zaten markette aratırsanda gözükmüyor tegra olmadığı için bizim Xperia S... Lakin rootlu arkadaşlar chainfire 3d kullanarak çalıştırabilir diye düşünüyorum. Game of Thrones ise 31 Mart 2013 diye biliyorum...
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Tegra istemeyen versiyonu mevcut ism vermeyelim reklam olmasın ama korsankorfezini ingizliceyece çevir o siteye bak orada mevcut :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
dadaraz

dadaraz

Üye
Tegra istemeyen versiyonu mevcut ism vermeyelim reklam olmasın ama korsankorfezini ingizliceyece çevir o siteye bak orada mevcut :D

Oradaki de tegra 2 ve 3 birader, link ver, pmden at neyse işte... :bilmm
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Evt o da tegra oyunuymus adam baskikta belirtmemiş kusura bakma
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Hassigome nasıl bir grafik bu
 
canaytekin

canaytekin

Üye
insallah tegra islemcı ıstemeyen yanı non-tegra surumude cıkar
 

bahacci

Üye
Uruloki pmden atarmsn linki tesekkrler
 

wolfves

Üye
insallah tegra islemcı ıstemeyen yanı non-tegra surumude cıkar

çıkmayadabilir yapımcı dark meadowun yapımcısı dark meadow tegra harici cihazların dışındaki cihazlara çıkmadı bildiğiniz gibi bununda akıbeti öyle olabilir
 

tibet41

Üye
teşekkürler :oke:
 

aydnzara

Üye
galaxy s2 açarmı bu oyun?
 
dadaraz

dadaraz

Üye
Sence açarmı? Tegra megra diyor insanlar okudunmu???
 

cliolar

Üye
sikinti yok :) tegra rom halleder;)
 
maxifunk

maxifunk

Üye
ya bu oyun 2.3 te çalışmıyormu ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt