sanal-dahi
Üye
arkadaşlar bende neo v var uygulamayı sd karta attım fakat nasıl açacağımı bilmiyorum yardımcı oluranız sevinirim
arkadasım sd karta attıgın dosyaya uzrıne gel tıkya ve yukle daha sonra canlı duvar kagıtları bolumune gır ve yukledıgın hologram duvar kagıdı canlı duvar kagıtlarının arasınad goreceksın uzerıne gel seç vbe kullan bukadar gle gule kullanın


emeğine sağlık.
