Uzaktan kumandalı araba olur mu ?![]()
arabam yok zaten sürecek yaşımda yok 
Uzaktan kumandalı araba olur mu ?![]()
katılıyorumarabam yok zaten sürecek yaşımda yok
![]()

çok komiksiniz
ya babanızın falan arabası mutlaka vardır onu yazın maksat burada arabaları tanıtmakherkes babasının arabasını tanıtsın o zaman![]()

bizdede 2006 clio 1.4 var.2. viteste en fazla 70 yaptım1994 model opel vectra A gls 2.0 115 hp. 2.viteste 110 yapabiliyorum nasıl ama..![]()
daha yapmaz zaten 
