Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hattınızdan memnunmusunuz neden
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
o9uz
Üye
Konu Sahibi
hattınızdan memnunmusunuz neden
ben vodafone kullanıyorum (yanında turkcell ve avea) ama hattımdan memnunum.çünkü cepöğrenci...
eses_nuri
Üye
bende memnunum mobilöğrenci (avea)
kurt bey
Üye
turkcell ve avea var bende. ikisindende memnunum. zaten çok fazla kullanmıyorum
mAd_girL
Üye
bende de turkcell ve avea var vodafone da var ama kapandı turkcell güzel kampuscell den dolayı avea zaten cep öğrenci memnunum hepsinden =) çok iyi anlaşıyoz (:
o9uz
Üye
Konu Sahibi
hahahaha güselmiş mad
PAPADOC
Üye
turkcell kampuscell gayet memnunum
Tec/-/no
Üye
ben ondan o da benden memnun
djoguz55
Üye
ben vodafone:cepöğrenci kullanıyom gayette memnunum ilk hattım ztn o...avea aldım öğrenci knt yok herşeyi yapıyom ondan çok çok memnunumturkcell aldım bügün daha bişesini görmedim bakalım!!!!!
CoYoTe®
Üye
Avea Kullanıyorum Cep Öğrenci+500 SMS 39 Kontör
safakk
Üye
valla bende 3 hat var 1. faturalı avea hiç memnun deilim ipin ucunu azcık kaçırdın mı fatura 200 ytl falan geliyo 2. hattım da avea ama o mobilöğrenci 39 kontör e 5bin sms ama avea içi olsun bana yetşyor sonra trkcll onda da kampüscell ama yakında kapanır o hat çünki uzun zamandır ne kontör yüklüyorum ne de sms atıyorum neyse kalın salıcakla
xbetterx
Üye
Avea, Cepöğrenci kullanıyorum şuanda memnunum ilerisi için birşey diyemem
arslansem
Üye
3üde var tkrcell hariç memnunum
canturgay
Üye
aslında memnun değilim ama
aralarından en iyisi olduğunu düşündüğüm için memnunum..(vodafone)
ycg35
Üye
hatlarımdan memnunum avea mobilöğrenci 10 dk=2kntr turkcell 25 kntr=2mb int. paketi=wap msn(tel msn uyumlu değil java msn ler çalışmıyo ama waptan çok hızlı giriyo )
prens_12345
Üye
bende 3 tane hat var ve 3'ündeden de memnunum (avea,vodafone,turkcell)
nedenine gerek var mı ?
Anıl Umut
Emekli Yönetici
bende ki vodafone cep öğrenci çok memnunum zaten türkcell ve avea lıları hayatımdan attım rehber sadece vodafone dan oluşuyor
bi tek diğer operatörlere mesaj çekiyorum (standart 1sms=1kontör)