hattınızdan memnunmusunuz neden

Sponsorlu Bağlantılar

hattınızdan memnunmusunuz

  • evet

    Kullanılan: 21 95.5%
  • hayır

    Kullanılan: 1 4.5%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
o9uz

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
hattınızdan memnunmusunuz neden
ben vodafone kullanıyorum (yanında turkcell ve avea) ama hattımdan memnunum.çünkü cepöğrenci...
 


eses_nuri

eses_nuri

Üye
bende memnunum mobilöğrenci (avea) ;)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
turkcell ve avea var bende. ikisindende memnunum. zaten çok fazla kullanmıyorum :)
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
bende de turkcell ve avea var vodafone da var ama kapandı :) turkcell güzel kampuscell den dolayı avea zaten cep öğrenci memnunum hepsinden =) çok iyi anlaşıyoz (:
 
o9uz

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
hahahaha güselmiş mad
 
PAPADOC

PAPADOC

Üye
turkcell kampuscell gayet memnunum
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
ben ondan o da benden memnun :D
 
djoguz55

djoguz55

Üye
ben vodafone:cepöğrenci kullanıyom gayette memnunum ilk hattım ztn o...avea aldım öğrenci knt yok herşeyi yapıyom ondan çok çok memnunum:Dturkcell aldım bügün daha bişesini görmedim bakalım!!!!!:D:D
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Avea Kullanıyorum Cep Öğrenci+500 SMS 39 Kontör:oke:
 
safakk

safakk

Üye
valla bende 3 hat var 1. faturalı avea hiç memnun deilim ipin ucunu azcık kaçırdın mı fatura 200 ytl falan geliyo 2. hattım da avea ama o mobilöğrenci 39 kontör e 5bin sms ama avea içi olsun bana yetşyor sonra trkcll onda da kampüscell ama yakında kapanır o hat çünki uzun zamandır ne kontör yüklüyorum ne de sms atıyorum neyse kalın salıcakla :)
 
xbetterx

xbetterx

Üye
Avea, Cepöğrenci kullanıyorum şuanda memnunum ilerisi için birşey diyemem
 
arslansem

arslansem

Üye
3üde var tkrcell hariç memnunum :ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
aslında memnun değilim ama
aralarından en iyisi olduğunu düşündüğüm için memnunum..(vodafone)
 
ycg35

ycg35

Üye
hatlarımdan memnunum avea mobilöğrenci 10 dk=2kntr turkcell 25 kntr=2mb int. paketi=wap msn(tel msn uyumlu değil java msn ler çalışmıyo ama waptan çok hızlı giriyo :) )
 
prens_12345

prens_12345

Üye
bende 3 tane hat var:sukur: ve 3'ündeden de memnunum :islik(avea,vodafone,turkcell)

nedenine gerek var mı ?:yuru
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
bende ki vodafone cep öğrenci çok memnunum zaten türkcell ve avea lıları hayatımdan attım rehber sadece vodafone dan oluşuyor
bi tek diğer operatörlere mesaj çekiyorum (standart 1sms=1kontör)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt