Hata mı Ettim??:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hata mı Ettim??:(
Ben uzun bi süre araştırma yapmıştım telefon almak için geçen ay xperia arc aldım. ben telefonumdan gayet memnunum. gri aldım çok da hoş duruyor. ben 1300 tl ye aldım teknosadan. o gün de s2 de indirim vardı darty 1400 tl idi. Ya tekefonum çok güzel çok stabil çalışıyor memnunum. 25 tane de oyun var hiçbiri kasmıyor çok iyi güzel ama tek çekirdek olması beni endişelendiriyor. Ne zaman kadar daha çıkan son oyunları oynayabilirim ? Bi yardımcı olursanız sevinirim
 

klongs

Üye
1 seneye kadar kaldırmamaya başlar
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
kardeşim alınmış alınmıştır hayırlı olsun hata ettin desek gidip degişicen mi keyfini çıkarmaya bak boşver
 
    Konu Sahibi
Uf şimdi xperia s falan 1300 tl gorunca içim bi kotu oluyo sanki Nese artık

---------- Eklendi @ 15:01:08 ---------- Yazıldı @ 14:26:07 ----------

Peki iphone 4 le karşılaştırıldığında ne gibi bi durum ortaya çıkar??
 

61semih

Üye
kardeşim alınmış alınmıştır hayırlı olsun hata ettin desek gidip degişicen mi keyfini çıkarmaya bak boşver
katılıyorum artık aldın bunları düşünme bence değiştiremezsin tadını çıkar arc daha şık telefon
 

eRDiiL

Üye


Peki iphone 4 le karşılaştırıldığında ne gibi bi durum ortaya çıkar??

iphone 4s ile hemen hemen aynı işlemci ve ramleri aynı hatta radyo ve flash desteği gibi avantajları da var bu yüzden iphone 4 den zaten iyidir senin telefon
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeşim zevk almaya bak artık telefon piyasası bu halde her sene telefon almak lazım
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
600 mhzlik telefonlar bile hala daha yeni çıkan oyunları çalıştırıyor korkun çok çok yersiz bayaaa götürür seni için rahat olsun güçlü bir telefon kullanıyorsun herşey çift-çekirdek değil
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen bir birbuçuk sene götürür zaten günümüz teknolojisinde bir telefonun ömrü o kadar aşşa yukarı
 

MrExpert

Üye
Hayatta her şey çift çekirdek değil ... Sony arc senı 1-2yıl götürür...
 

Mobilator

Emekli Yönetici
evet. boşver sadece gangstar açsın, gta 3 oynayım yeter

---------- Eklendi @ 13:44:23 ---------- Yazıldı @ 13:44:08 ----------

telefonun iyi yani.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...