SkywaLKing
Üye
-
Konu Sahibi
-
cm11 yükle
Diğer özelliklerin önemi kalmaz olur mu ya. S3 kullanıcısı olmadığımdan yorum yapmam acayip olur.
Dene gitsin hepsini.
3 kişi CM11'e oy vermiş, büyük ihtimalle S3 kullanmıyorlar belki CM11 kullanmayanı bile vardır.
Blekota v7 yükledikten sonra kerneli kurdunuz muMerhaba arkadaşlar, telefon modelim Samsung galaxy s3. Bir hafta kadar önce Root işlemi yaptım ve Blekota v7 rom attım. Fakat rom daha tam oturmadı mı yada stabil değilmidir nedir bilemiyorum ama bazen donmalar ve kapanmalar oluyor. Xda sitesinde biraz rom inceledim,Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızveLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızgözüme çarptı. Birde tabi c11 rom var.
Sizce deneyimlerinize ve telefonumun oluruna göre hangisini yüklemeliyim? Diğer 3 rom seçeneğinden birisini mi denemeliyim yoksa Blekota v7 ile yoluma devam mı etmeliyim? Acil önerilerinizi belirtirseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler.
Blekota v7 yükledikten sonra kerneli kurdunuz mu
Bilmiyorum ama yakında blekota v8 çıkacakEvet hocam kernel'i kurdum. Sanırım yine Blekota v7 'ye dönüş yapacağımBlekota v7 4.4.2 olarak var. Diğer belirttiğim romlar da 4.4.4 hızlılar da aslında Acayip kararsız kaldım şuan, radyoyu ek olarak nerede kurabilirim acaba? Bir kaynak link filan var mı? Teşekkürler.
CM 11 Romu için radyo mevcut.
Split Fm olarak google dan aratin bulabilirsiniz. Türk sitelerine bakın, ayarları yapın.
Radyonuz hayırlı olsun.
Rom konusuna gelince forumda konusu var.
Efextreme romunu şiddetle tavsiye ederim.
Son kullandığım rom oydu. S3 için gerçekten tam anlamıyla müthiş. Note 2 için de çıkmasını isterdim.
Düzenleme:
efeXTREME Lite-ROM v5.0 [4.3] S5 Temalı-Stabil-Hızlı-Mükemmel-(18.08.2014) v5.0 eklendi - MaxiCep
Bu linkten bakın, size rom konusunda yardimci olacaklardır. Yorumların % 90 ı olumludur.
Ayrıca bu rom ve Boeffla kernel ile aldığım sonuç;
Tavsiye - Galaxy S3 - 4.3 şarj durumu - MaxiCep
Bilmiyorum ama yakında blekota v8 çıkacak
Cm11 direk safını kurma çok hata alırsınız.
Archinin özelleştirdiği 0 buglu hali var
Ram ve Performans harika diyebilirim.
Radyoda Sıkıntı olabiliyor. Bunada Tuneln kuruyorum. 10 numara oluyor
Cm10 olabilir CLASSIC ama baska rom tavsiye etmem en iyi 4.1.2 stock rom ne varsa yukledim ama hata gecikmeler oldu .. hic stock romdan ayrilmamani tercih ederim..
Birebir orjinal Android Revolutions HD v52 var 4.3 ama Harika görüntü birebir ama müthiş!(konu açmıştım)
Cm 11 olarak onu tavsiye etmem buyrun
Galaxy S3 i9300 - PERFORMANS+320Mb RAM CM11 4.4.4 KİTKAT ArchiDroid 2.5.3 (06.09.2014) - MaxiCep
Eyvallah hocam, o verdiğiniz rom 4.3 jelly sanırım? 4.4.4 kitkat daha iyi değil mi ona göre? Teşekkürler.
S3 için orijinal rom 4.3
4.4.2 ler hep strock rom
Blekota v8 in ne zaman çıkacağını bilmiyorum ama son sürüm olacakmış
Şuan ki hali de güzel aslında haksızlık etmeyelimDün 3 rom dan sonra tekrar Blekota v7 kurdum şimdi daha stabil gibi geldi, yada diğer üçünü beğenmedim ondan öyle geldi gözüme v8 süresi belli mi acaba? Teşekkürler.
CM11 Snapshot m10 olarak yükledim?
Teşekkürler. Aralarında ki android sürüm farkını bi anlasam aslında ona göre sabit bir seçim yapacağım. Şuan ki blekota v7 4.4.2 olarak geliyor. Diğer 3 rom da 4.4.4 olarak yükleniyor sanki daha hızlı gibiler.
Arkadaşlar bir de şeyi merak ediyorum var mıdır acaba öyle bir ROM, orjinal samsung rom olacak ama android olarak son sürüm 4.4.4 kitkat yada ne bileyim 4.4.2 filan olacak onun haricinde her şey orjinal s3 olacak. Öyle bir rom varsa link atabilir misiniz acaba. Tekrardan teşekkür ediyorum hepinize önerileriniz için.
Hocam peki bunda radyo geliyor mu orjinal olarakNameless rom kullanıyorum
Stok romdan stabil.
Hayır radyo yokHocam peki bunda radyo geliyor mu orjinal olarak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?