Hangi Nokia'ı Kullanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi Nokia yı Kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    651

osman4212

Üye
hiç birini 1 ay önce 7610 kullanıyodum ama nokiadan sıkıldım yha bence en iyi tel sony ericsson
 


erenalp

erenalp

Üye
E50 :oke:
 
erdoganpepe

erdoganpepe

Üye
nokia 5300
 
dallaspage

dallaspage

Üye
3310 gibi telmi var? :D
 

worldcild

Üye
n70 walla
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
N73 den memnunum
 
optimus

optimus

Üye
6630 dan memnunum
 
safakk

safakk

Üye
n73 ve 3310 ikiside zamanının klas telefonları valla:ehe hele o 3310 ilk aldığımızda ne çok ilgi görüyodu yav:ehe
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
nokia kullanmıyorum ama kullanmak isteseydim n82 alırdım heralde :oke:
kıyak telefon tam benlik :D
 

chrysler

Üye
e65 e250 ve 6070 kullanıyorum en ıyısı bence e65 arkadas haklı asgari mağaşla çalışıp n95 şi olan var...anlayın artık bu ülkenın enflasyonunu
 
hackerby17

hackerby17

Üye
n82 kullanıyorum sanıırm o modeli görmedin daha ^^
 
arslansem

arslansem

Üye
6600 yokluğun gözü kör olsun :utan:ehe
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
model burda yok aşşağıda belirticem :ehe
 
acemi26

acemi26

Üye
6680 ve 8800
 
xkadir61

xkadir61

Üye
tabiki n73
 
gsmelih

gsmelih

Üye
6600 kullanıyorum
 
corlulu

corlulu

Üye
7610
 
CanceR

CanceR

Üye
şimdilik 7610 sobnra ne olcağı belli olmaz ;))
 
the_poison

the_poison

Üye
E250, 6101
 


Üst Alt