Hangi Nokia'ı Kullanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi Nokia yı Kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    651
Nazy

Nazy

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Nokia'ı Kullanıyorsunuz
Hangi Nokia yı Kullanıyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: fnldstntn


buraq24

buraq24

Üye
N80 ve N95 8GB kullanıyorum
 
vavuli

vavuli

Üye
N73 ve e65
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
nokıa 1110i :D
 
FerreT

FerreT

Üye
N80 IE bence N95 ten sonra en iyi telefon :)
 
pavilion

pavilion

Üye
ankette niye N93i yok? ben N93i kullanıyorum.
 
enigma

enigma

Üye
şaka maka kimse param yok demesin. halk geçim sıkıntısından bahsediyor park yeri bulamıyoruz yollar ise doldu taştı. adam açım diyor elinde 1000 YTL lik telefonla asgari ücret iş istiyor. hiç unutmam türktelekom zam isterken kameraman miting alanında bir kadına zoom çekmişti okadar zoom çekmişti ki gözlüğün rayban markası kırmızı kırmızı parlıyordu :D gözlükçü arkadaşta aynı şeyi izlemiş ve 270-300 ytl arası bir fiyatının olduğunu söylemişti. umarım bu yazdığımı olumsuz olarak görmezsiniz.
saygılarımla öpüldünüz :ehe
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
2. Hat için Bazen 8210 u Kullanıyorum:)
 
EsrarDede

EsrarDede

Üye
3250 x_press musıc
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
n73me+n95
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
hepsi elimden geçti en son n95 dedik tamamdır yenisi çıkarsa n95 te baybay:D
 
beti_21

beti_21

Üye
nokıa 3250 ve nokıa 2100
 
golum

golum

Üye
bende nokia 6111 kullanıyorum
 
nightblue0631

nightblue0631

Üye
6300 kullanıyorum
 

onrbry

Üye
8800 Sirocco & 6300
 
ycg35

ycg35

Üye
nokia 3110classic
 
canturgay

canturgay

Üye
6630 benim ki
 
asokuyan61

asokuyan61

Üye
6300
 
djoguz55

djoguz55

Üye
ŞU an e250 kullanıyom ama 3500 alcam nokiadan şaşmıcan yok samsung yok motorola filan
 


Üst Alt