şaka maka kimse param yok demesin. halk geçim sıkıntısından bahsediyor park yeri bulamıyoruz yollar ise doldu taştı. adam açım diyor elinde 1000 YTL lik telefonla asgari ücret iş istiyor. hiç unutmam türktelekom zam isterken kameraman miting alanında bir kadına zoom çekmişti okadar zoom çekmişti ki gözlüğün rayban markası kırmızı kırmızı parlıyordu

gözlükçü arkadaşta aynı şeyi izlemiş ve 270-300 ytl arası bir fiyatının olduğunu söylemişti. umarım bu yazdığımı olumsuz olarak görmezsiniz.
saygılarımla öpüldünüz
