Halit arkadaşımız moderatör olarak site yönetimine katıldı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
sizin taraftarlık anlayışınız bu işte ne kadar galibiyet o kadar sevgi taraftarlık bu değildir bursa taraftarına bakın biraz ;) bu yıl önplandalar ama adamlar 2.ligdeyken bile fu.ll oynadılar.
bana şunu söyleyin bütün maçlarda genel galibiyet sayıları
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahçe önde Halitcim .. :ehe:ehe

İki ekip arasında 28 Kasım 1924 tarihinde, Fenerbahçe`nin 4-0 galibiyetiyle başlayan 85 yıllık ezeli rekabette Fenerbahçe`nin galibiyet ve gol sayısında üstünlüğü bulunuyor.

Bugüne dek yapılan 322 maçta Fenerbahçe 120, Beşiktaş 118 galibiyet alırken, 84 karşılaşmada ise taraflar birbirlerine üstünlük sağlayamadı.
Ezeli rekabette Fenerbahçe`nin toplam 436 golüne, Beşiktaş 405 golle karşılık verdi.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Ali Halit bu istatistiklerden sonra geri vites yapar :d:
 
haltie

haltie

Üye
322 maçta Fenerbahçe 120, Beşiktaş 118 galibiyet alırken
bilerek yazdım ve ağıma düştün Ali şimdi sen diyosun ya bu takım fenerle kıyas edilemez al sana kıyas kaardeşim ;) ama anlamamakta ısrar etmek senin bileceğin iş
;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeşim her yönüyle altımızdasınız işte .. Daha neden bahsedeceğiz ki :D Kıyas edilemez tabiki .. Herşey ortada .
:ehe

Neyse , Gönüldaşlardan devam edelim .. Konuları amacından çıkarmakta üstümüze yok :)
Gönüldaşlara buyrun lütfen :D



Tekrar Tebrikler Halit im .. :oke:
 
haltie

haltie

Üye
haltie

haltie

Üye
teşekkürler Ali evet kirletmeyelim konuyu :ehe
 
kemal21

kemal21

Üye
tebrikler halit
 
haltie

haltie

Üye
teşekkürler Kemal kardeşim:)
 
minoo

minoo

Üye
heey kartalımı yalnz mı sandınz ulen bn qeldm kartalm :ehe
 
haltie

haltie

Üye
vayyy kartalım yanlızda başa çıktım onlarla sende geldin kaçsınlar:ehe

teşekkürler :p
 
minoo

minoo

Üye
ehehhheh :ehe
riica ederm :D haftaya qörşcez minik KUŞlarla :D
 
haltie

haltie

Üye
hahahah minik kuş futbola başka yerde hadi takım konusuna bugün yanlız kaldım orda :ehe
 
minoo

minoo

Üye
qeldm ya ordaym yazdm yne marşlarımzdan birini :D :ehe
 
haltie

haltie

Üye
tamam kartalım tekrardan teşekkürler :)
 
minoo

minoo

Üye
rica ederm kartalım :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
kartal ha:ehe
 
haltie

haltie

Üye
görde ders al kartal tabi :)

konuyu sohbete dönüştürmeyelim çok uzadı :polis:
 
minoo

minoo

Üye
aynen Ata abimz kesicek bizi :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt