Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Halit arkadaşımız moderatör olarak site yönetimine katıldı !
renkdaş çaktırma ya adam kaç defa modaretör olucak bir aklıma geldikçe tebrik ediyorum
-YARINIYOK-
Üye
ben nasıl unuturum inanmıyorya doktor kusura bakma ben nasıl asistanım
--------------- Ekleme ---------------
kendime ceza veriyorum seni her gün tbrik edeceğim
haltie
Üye
olsun arkadaşlar gönüller bir
en çok kutlayan levent kardeşim sağolsun
nadide yaa sen doktorunu sattın
DiaBLoS
Admin
Ben de tebrik ediyorum o zaman
haltie
Üye
hahaahahahaha adetten öpeyim bende dadtlım kıymatlım Ali yavrı ceylanım hahahahh
tragedie
Emekli Yönetici
ali renkdaş hazır tebrik etmişken seninde maxistar olmanıda tebrik ederim
DiaBLoS
Admin
Eyvallah adamım . Sağolasın
Valla ben general oldum , girdiğim tüm yarışmalar da 1.oldum , maxistar oldum , yönetici oldum .. Hiçbirin de kutlaması konusu açmadık açtırmadık
Mütaviziyim ondan İşlemiyor artık .. ( Gaza mı geldim lan yoksa..)
haltie
Üye
bende açtırmadım ki arkadaşlar düşünmüş kimseye demedim konu açın diye eğer haberim olsa engel bile olurdum
DiaBLoS
Admin
Biliyorum , biliyoruz layn . İhtiyacın mı var sanki .
Halit im senin elemanlar iyi çalışıyor he imza da Kaç para veriyorsun onlara . Maşallahları var
haltie
Üye
beşiktaş aşkı parayla olmaz hayrına
-YARINIYOK-
Üye
ne satması ya
DiaBLoS
Admin
Haftaya , seni çıldırtacağım Halit im . Kadıköy de , Beşiktaş la oyun oynamaya az kaldı
tragedie
Emekli Yönetici
tek tek tüylerini yolucaz kartalın
haltie
Üye
ya bak yine konuşuyosunuz ben herzaman diyorum her takım yenilir yenilmeyecek takım yok ilk yarıda konusuyodunuz türkiye kupası finalndede konuşuyodunuz sizi yola yola kanat kalmadı sizde taraftar 3 3 3 3 3 3 diye tezaruhat yaptı 3. gol geldi o yeter fbli futbolculara
DiaBLoS
Admin
Hiçbir zaman Beşiktaş ı rakip olarak görmemişimdir açıkcası
Son 10 maçta bize karşı tek galibiyetiniz . E bu nasıl oluyor . Hani büyük takım . Hani kartal
Beşiktaş Fener i anca , bilardo da ya da masa tenisinde yener ..
tragedie
Emekli Yönetici
2005 yılından bu yana oynadıgımız maçlarda daha 1 galibiyetiniz var kendi sahanızda ben bjk li olsam utancımdan onuda söylemezdim
DiaBLoS
Admin
Tamam Levent im , daha fazla üzerine gitmeyelim .. Asıl haftaya görecek o ..