Halit arkadaşımız moderatör olarak site yönetimine katıldı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2202131' Alıntı:
Levent im sen yapma bari yav .. :ehe:ehe

Konunun açılış tarihi ; 05.03.2010, 03:05:50 1 Ayı geçmiş yani . Ve üstelik okadardır , spor bölümünde atışırsınız :D:D


renkdaş çaktırma ya adam kaç defa modaretör olucak bir aklıma geldikçe tebrik ediyorum :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ben nasıl unuturum inanmıyorya doktor kusura bakma ben nasıl asistanım :ağlarım:

--------------- Ekleme ---------------

kendime ceza veriyorum seni her gün tbrik edeceğim
 
haltie

haltie

Üye
:ehe olsun arkadaşlar gönüller bir :ehe

en çok kutlayan levent kardeşim :op: sağolsun :)

nadide yaa sen doktorunu sattın :ağlarım:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben de tebrik ediyorum o zaman :D
 
haltie

haltie

Üye
hahaahahahaha :op: adetten öpeyim bende dadtlım kıymatlım Ali yavrı ceylanım hahahahh :d:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
ali renkdaş hazır tebrik etmişken seninde maxistar olmanıda tebrik ederim :d:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eyvallah adamım . Sağolasın :D:D
Valla ben general oldum , girdiğim tüm yarışmalar da 1.oldum , maxistar oldum , yönetici oldum .. Hiçbirin de kutlaması konusu açmadık açtırmadık :D:D

Mütaviziyim ondan :D İşlemiyor artık .. :ehe

( Gaza mı geldim lan yoksa..) :ehe
 
haltie

haltie

Üye
bende açtırmadım ki:( arkadaşlar düşünmüş kimseye demedim konu açın diye eğer haberim olsa engel bile olurdum
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Biliyorum , biliyoruz layn . İhtiyacın mı var sanki . :ehe
Halit im senin elemanlar iyi çalışıyor he imza da :D Kaç para veriyorsun onlara . Maşallahları var :D
 
haltie

haltie

Üye
beşiktaş aşkı parayla olmaz :pro: hayrına :d:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ne satması ya :ağlarım:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Haftaya , seni çıldırtacağım Halit im . Kadıköy de , Beşiktaş la oyun oynamaya az kaldı :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
tek tek tüylerini yolucaz kartalın :box
 
haltie

haltie

Üye
ya bak yine konuşuyosunuz ben herzaman diyorum her takım yenilir yenilmeyecek takım yok ilk yarıda konusuyodunuz türkiye kupası finalndede konuşuyodunuz sizi yola yola kanat kalmadı sizde taraftar 3 3 3 3 3 3 diye tezaruhat yaptı 3. gol geldi o yeter fbli futbolculara :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hiçbir zaman Beşiktaş ı rakip olarak görmemişimdir açıkcası :D
Son 10 maçta bize karşı tek galibiyetiniz . E bu nasıl oluyor . Hani büyük takım . Hani kartal :D

Beşiktaş Fener i anca , bilardo da ya da masa tenisinde yener .. :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
2005 yılından bu yana oynadıgımız maçlarda daha 1 galibiyetiniz var kendi sahanızda ben bjk li olsam utancımdan onuda söylemezdim :bye2:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tamam Levent im , daha fazla üzerine gitmeyelim .. Asıl haftaya görecek o .. :ehe
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt