haltie
Üye
Aha!..
Sonunda rengi tescillendi elemanın!..
Hobaaaaaa...
![]()
Teşekkür ederim
kırmızıdan iyi sanki

HalitTebrik Ederim ... Çok Sevindim , Hayırlı Olsun Kardeşim
Hakettin bunu ..
Teşekkür ederim Güven abi Çok sağol
DiaBLoS™;2105334' Alıntı:Halit'im , canım ciğerim , datlım gaymaklım , tebrik ediyorum ..
Başarılar . Allah Utandırmasın .
Ata'nın ağzına laf veriyosun Ali
çok sağol kardeşim inşallah
Salih Baba™;2105413' Alıntı:Tebrikler Halil morarmışsın....![]()
Bu sene morum
Teşekkürler Salih



Hakettin bunu ..




tebrikler abii 




