Halit arkadaşımız moderatör olarak site yönetimine katıldı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
Aha!..
Sonunda rengi tescillendi elemanın!..

:dansöz:
Hobaaaaaa...
:halay1::halay1::halay1::halay1::halay1::halay2:


Teşekkür ederim:) kırmızıdan iyi sanki:smdance::d:


Halit :op: Tebrik Ederim ... Çok Sevindim , Hayırlı Olsun Kardeşim :sarıl: Hakettin bunu ..

:op:Teşekkür ederim Güven abi Çok sağol:)

DiaBLoS™;2105334' Alıntı:
Halit'im , canım ciğerim , datlım gaymaklım , tebrik ediyorum .. :ehe
Başarılar . Allah Utandırmasın .

:ehe Ata'nın ağzına laf veriyosun Ali:D çok sağol kardeşim inşallah:op:

Salih Baba™;2105413' Alıntı:
Tebrikler Halil morarmışsın....:D

Bu sene morum :D Teşekkürler Salih:)
 


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
tebrikler yöneticiler yüzünü kızartsın inşallah :ehe bide kırmızı görmek isteriz
 
haltie

haltie

Üye
:ehe Teşekkür ederim:)
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
halit abi tebrik ederim morluk yakismis :ehe
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
Tebrikler! Halit:alkis:thumbup:
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Hayırlı olsun...
 
haltie

haltie

Üye
Çok sağolun arkadaşlar :)
 
haltie

haltie

Üye
:kop2:
Datlı Halit :d:
Sana öyle geliyor Halit Paşa :naughty:
:dansöz:

Ahh Ali ahh adama koz verdin :ehe


Mor, asaletin rengidir. Luks hayat, zenginlik ve zarafeti simgeler. Ayni zamanda romantizmin, duygusalligin ve tutkunun rengidir.
Mor, dogada ender bulunan bir renktir. Ilkel zamanlarda insanlar bazi deniz kabuklularini kullanarak mor rengi elde etmislerdir. .. Oldukca zor bir calismadir.. . Bazi insanlar mor rengi, gosterisli havasindan dolayi dekorasyonda kullanmayi sever. Bazilari ise suni bir renk olarak algilar.

:d::d::d:
 
rapman

rapman

Üye
hayırlı olsun Halit kardeşim.Moderatorluk yakışmış :oke:
 
haltie

haltie

Üye
Teşekkür ederim Hüseyin kardeşim:)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrik ederim Halit Sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum hayırlı ugurlu olsun
 
haltie

haltie

Üye
Çok sağol Levent kardeşim :op:
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
Tebrik ederim Halit Abi :D
 
haltie

haltie

Üye
Çok sağol kardeşim:op:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
yine tebrik edeceğim ben ya:)gerçekten çok sevindim halit:)
 
haltie

haltie

Üye
:ehe Çok sağol kardeşim :ehe:op:
 

passiv€ aggressiv€

Üye
:aha: tebrikler abii :d:
Valla hakediyodun ne yalan söylim çok sevindim abim :sarıl:
Tebrikler...:op:
 
merty24

merty24

Üye
way be abi var ya gözlerim yaşardı su an:maxicep::icelim::ohannes::dance::hoba:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt