çünkü tüm iphone sahipleri fruit ninja indirip oynuyor. Okuldaki 200 arkadaşımın toplam 50 ipod iphone karışık vardır toplamda fakat 1 tane bile N8,c7,c6-1,e7 yok. Android ise 1-2 tane anca vardır. Iphone larda yüksek görüyosun çünkü herkeste iphone var