[Halfbrick] Fruit Ninja v1.00(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

imampower11

Üye
Bişe dicem wawe 2 de felan 2 tane bıcak oluo multı touch var heralde oyunda bunda yok mu bende c7 de 2 elımde dokunuom olmuo 2 bıcak
 


gmkiöo

Üye
5800 için olanı var mıdır bu oyunun
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
:tşk:
 

e_smile

Üye
ya beyler bunun multiplayerlı versiyonunu bulabilir miyiz yoksa hepsi böyle mi !?!?!?
 
keys1903

keys1903

Üye
c601 mukemmel calıstı saol
 

e_smile

Üye
ilk seferde öyle oldu bana da 2. seferde açtı oyunu çok güzel oynuyorum gayet :D
 
RifLéMeN

RifLéMeN

Üye
Ewy:tşk:
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
:tşk:
 

howard157

Üye
offf c6-01 de oynanıo mu bu oyun??
 

berk2010_2

Üye
:tşk:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
çok ps baqlıyor oyun yha
 

howard157

Üye
oh be saol kadeşim

----------Eklendi @ 13:57:24 ---------- Yazıldı @ 13:56:59 ----------

bide bişi sorcam doodle jump oynanıo mu??
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

howard157

Üye
:tşk:
 

berkcam97

Üye
x6 da çalışırmı bu arada teşekkürler
 

warrior57

Üye
arkadaşlar yardım edebilirmisiniz benim n97im var bicok yerden ındırdım denedım ama bu oyunu kurup calıstırınca beyaz ekran cıkıo acılmıo lütfen yardımcı olun

yardım edecek kımse yok muuu????
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardım edebilirmisiniz benim n97im var bicok yerden ındırdım denedım ama bu oyunu kurup calıstırınca beyaz ekran cıkıo acılmıo lütfen yardımcı olun

yardım edecek kımse yok muuu????
N97'de çalışmaz.
 


Üst Alt