Hafıza Kartım Açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

aderado1

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza Kartım Açılmıyor
Arkadaslar Benim telefonmun Markası Lg Cookie Telefonumu alalı Daha 2 ay olmuyo:ağlarım: Bellek Kartı 1.5 senelik Flan Baska Telefonlara Takınca Acılıyo Bnm telefonuma Taknca Acılmıyo Hiç Bir Belirti yok Yardım Edersiniz Swnirim Şimdiden Yardım Edenlere Teşekkür Ederim SayqıLaR .. ! ~



KONU GÜNCELDİR 03.03.2010

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar Konu GünceLL . .................. ! !
 


SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
belki lg cookie nin desteklediği bir hafıza kartı deildir.Bunu bi araştır.okey?:oke:
 

aderado1

Üye
    Konu Sahibi
Sunu SöyLemeyi unuTmusum ArkadasLar iLK ZamanLar acıyoDu Cıkarp Taktım We Acmadı :S :ağlarım:

--------------- Ekleme ---------------

Kart Okuyucuya Takıp Pc ye Takıyorum Pcde Acmıyor :S İnşallah telde Bişey yoktur daha yepyeni 2 ay olmadı dediim qibi
 
karizmakankiler

karizmakankiler

Üye
hafıza kartının weya telefonun okuyan tırnakları cok eskimişir ondan olabilir yani yeni bi hafıza kartı alsan ii olur benim nokıa 7610 wardı onda da öyle yapıyoddu ben ordan biliyom ......
 


Üst Alt