Beyler olaya muhalefet olmak istemem ama arabaların fabrika çıkış değerlerindeki son hızı arttıramazsınız (eğer modifiye yoksa). O kadrandaki değerlere inanmayın çünkü bi yerden sonra tekerlekler yere yeterince tutunamadığı için pati çekmeye başlıyo ve arabanın beyni de o pati değerlerini veriyo. Bunu ben değil yarışçı insanlar söylüyor.
Bende 1.6 Primera var ve Aydın otobanında düzlükte 5000 devirde 215 gördüm ama aslında o 190-195 arası bir değer.
Yukarda bahsettiğim modifiye de pro yarış lastiğiyle gerçekleşir (jantla değil). Ortalama lastiklerle ne kadar beygir yaparsan yap o kadar patiye kalırsın.
Eğer Ferrari'nin 250.000 $'a sattığı teknolojiyi sen 50 milyara yaptığını iddaa edebiliyosan bi terslik vardır derim. Hatta Ferrari sahipleriyle dalga da geçmek gerekir o zaman
Boşverin son hızı, drift yapın, şöförlüğünüz gelişsin.