bu konu hakkında inanılmaz şeyler yazarım aslında ama kısaca söylemem gerekirse, ihale şartları saçmadır, ihale tekrardan yapılmalıdır, ihalede verilen paralar azdır, 3 operatör anlaşmalı olarak ihaleye girmişler gibidir. netgsm için söylemiyorum daha fazla operatörün bu ihaleye girmesi gereklidir. vodafone İngiltere de 2011 yıllında 2 banda 800 milyon pound verirken 2015'de Türkiye için 777 milyon euro vermesi herşeyi anlatıyor sanıyorum! orada hem daha fazla operator var, hem nüfus daha az, hem rekabet daha fazla, hem kalite daha fazla vs vs. gerisini siz dusunun.
bu arada netgsm başkanı 20 milyar demiş ihale için, kesinlikle sacmadir ama 4 milyar da azdır, kişisel görüşüm eğer 3 operatör anlaşmamış olsalar normal olarak 6 gibi bitmesi gerekliydi bu ihalenin.