Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Güzel ve anlamlı sözler
Sponsorlu Bağlantılar
CarpeDiemm19o5
Üye
[h=6]Ah İstanbul! Sen beni sevdiğimden ayırdın ya;
hep boğazında kalsın o kız kulesi...[/h]
minoo
Üye
Mevsimler değil üşümemin sebebi, Senin yokluğun...
CarpeDiemm19o5
Üye
[h=6]Uzun yaşamanın sırrı; Ne koca karı ilaçlarında, Ne de televizyonda gösterilen doktorların tavsiyelerindedir. Uzun yaşamın sırrı; Her sabah kalkıldığında, O'nun dudaklarından bir 'nefes' almaktır, Aç karnına...[/h]
minoo
Üye
Beşiktaş!
haltie
Üye
Konu Sahibi
Siz siz olun, kimseyi yıllardır mahrum bırakıldığı huzur, şefkat, sevgi ve ilgiye boğmayın.
Sonra doz aşımından kaybediyorsunuz hastayı.
minoo
Üye
Gelmezsen önemli değil, gelseydin önemli olurdu.
CarpeDiemm19o5
Üye
[h=6]Sevmek bilek değil yürek ister evlat.Kural şu;
-Bükemediğin yüreği seveceksin.[/h]
haltie
Üye
Konu Sahibi
Bir bitene çare yok, bir de yitip gidene.. Asla inanmamalı ben hep varım diyene ..
*-king-*
Üye
aşk yağmurda kuru bank aramaya benzer
haltie
Üye
Konu Sahibi
Yan diyorum içime! Sadece sen yan!.. Ve ''dayan!'' diyorum gönlüme!.. Herkes mutlu olsun sen dayan!..
greenmile
Üye
Kapıdan çıkan kadının topuğundan bakmayacaksın
minoo
Üye
Senı sevıyorum ama dıyorsun ya, hay ben senın 'ama' na..
CarpeDiemm19o5
Üye
[h=6]Biri gelir biri gider diyenler ; Kalbiniz taksi olmuş hayırlı işler.[/h]
Tuba.Erva
Üye
Vefâsız dost için, yanma bu kadar; Nankörlük, beşerin hamurunda var.. Gördüğün yarayı, sen yine de sar; Kullar bilmese de, Mevlâ bilir ya..
Hasan
Üye
Üçgünlük dünya dedikleri
cuma ,cumartesi , pazar
olması gerek .
Cihanî Sultan
Üye
Ayıttı(söyledi) o Peri,bir gece düşüne girüben(gireceğim),
Sevincimden seneler geçüpdür görmemişem uyku.
Yavuz'umuzun müthiş şiiri.Bilmeyenler için söylüyorum dikey ve yatay sütunlarda aynı dizeler sıralanıyor:
Sanma şâhım-herkesi sen-sâdıkane.-yâr olur Herkesi sen- dostun mu sandın-belki ol-ağyâr olur
Sadıkâne-belki ol-âlemde bir-serdar olur
Yâr olur-ağyâr olur-serdar olur-dildâr olur
haltie
Üye
Konu Sahibi
Koluma gir küçük bir çocukmuşum gibi, enselenmeyeyim yüreğindeki o korkunç kalabalıkta…
minoo
Üye
Aşk'ın değeri ; gelirken verdiği mutlulukla değil..! Giderken bıraktığı acıyla anlaşılır..!
Revengeful
Emekli Yönetici
To be or not to be..
haltie
Üye
Konu Sahibi
Aşkta kimsenin kimseden farkı yok.. " Sadece biri daha iyi yalan söyler, Biri daha iyi oynar oyununu. Hepsi bu !