Güzel ve anlamlı sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Yasminozz

Yasminozz

Üye
Sanki biraz naz ediyorsun ama senin bana gönlün var gibi gibi...Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi..
 


tyx

Kapalı Hesap
ele güven me
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi





Hani mahallenin en iyi oynayan çocuğu çıkıpta söyler ya, "ben tek, siz hepiniz"... İşte aynen öyle...
 
minoo

minoo

Üye
Bu konu beni çok pis tribe sokuyo :hmmm
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi




Ve mutluluk bir kibrit çöpü, artık ne kadar yanarsa..
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Sev beni seveyim seni :naughty:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
0.facebook varken @Taksim,@İstiklal Caddesi gibi lüks mekanlarda takılanlar,
3 tl verip internet paketi yapamıyorlar dimi ?
Çok yazık çok :D
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
0.facebook varken @Taksim,@İstiklal Caddesi gibi lüks mekanlarda takılanlar,
3 tl verip internet paketi yapamıyorlar dimi ?
Çok yazık çok :D

haha aynen. Yalnız avea daha yapmadı öyle bişi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe internet paketim sağolsun :ehe

Dost nedir?

 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Yılların bana öğrettiği şeylerden biri de bu oldu;
Mutluluğu yakalamışsan sorgulama...

Charles Bukowski​
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Yıllara meydan okurken aylara esir oldum...
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
KISKANMAYAN ERKEKTEN HAYIR GELMEZ!! Hz Ali..
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
İlmin efendisi olmak için çalışmanın kölesi olmak gerekir...
 
minoo

minoo

Üye
Ben gidiyorum dediğimde, 'gitme' diyen birini değil,
Ben de geliyorum, yalnız gidemezsin! diyen birini istiyorum...

*Can Yücel​
 

lazkerem

Üye
Kibritin alevine aldırmayan gafil
Binanın küllerini seyretmeye mahkumdur
 
minoo

minoo

Üye
Erkeğe altın haramdır.. Erkeğin en değerli altını hanımıdır..!

*Hz.ALi​
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sonra fark ettim ki
su akıyor, rüzgar esiyor, yağmur yağıyor
herşey yine ve aynı şekilde oluyor..
öyle bir yere geldim ki
sıcak ve soğuk, aşk ve nefret, savaş ve barış
üşümek ve sonra ısınmak gibi..
gitsem ayrılık olur, kalsam çöl..
gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenler de özler ama
anladım ki özlemden hiç kimse ölmüyor, ama ben ölüyorum..
nefes alıyorum, önemsiyorum ve gitmek istiyorum..
anladım ki hasret yeni bir aşk'a kadar sürüyor..
sevdiklerim ve beni sevenler,
bağışlayın su akıyor ve ben gidiyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Kelebek misalidir aşk;
Anlamayana ömrü günlük
Anlayana bir ömürlük ...

*Nazım Hikmet​
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
Hayat dramatik ve matematik !

Edepte kusur varsa ben yokum !
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Size tavır yapıp, trip atıp başkasıyla yağlı ballı, canımlı cicimli konuşan sevgilicik var ya. var demi:D
 


Üst Alt