Güzel ve anlamlı sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Ateş Böceği :)

Ateş Böceği :)

Üye
[h=6]'Bir kadını elde etmek isteyen erkek, önce o kadına psikolog gibi davranır.
Elde ettikten sonra da, o kadını aklı başında birine muhtaç bırakır...'
[/h]
 


seribro

seribro

Üye
biz hayatın makul çocuklarıyız,aşk hariç
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
yürüyecek halim yok,ama sana koşabilirim..
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Güzel olan sevgili değildir, sevgili olan güzeldir.
TOLSTOY
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Eldeki bir kuş daldaki iki kuştan iyidır
Fazla uzayan tırnak çekiçle kırılır
 
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
[h=6]Senin küle çevirdiğin kalbe , bir başkası üfleyip yeniden hayat verir.[/h]
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Çorap değiştirir gibi sevgili değiştiren,her yeni ilişkide temiz sayfa açtım diyenlere sesleniyorum:Sizin defter kaç ortalı? :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Son sözün hâlâ rüyalarımda,
Kalbim yorgun artık dayanamam yeniden başlamaya.
Gelme!...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Aşk diye bişey yaşıyorum.. Ne tek taraflı demeye dilim var, Ne de karşılıklı olduğuna ispatım...
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi


"Gittiğimi çok sonra anlayacaksın.Şimdi uğurluyorsan, sende kalan yanlarıma güvendiğin içindir!"...
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Nice insan gördüm üzerinde elbise yok, nice elbise gördüm içindekinin önemi yok
 
minoo

minoo

Üye
Sana deli gibi aşıkken tükettiğin bu kalbe yan..
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
[h=1]her insanın yüreğinin bir yerinde IŞIK vardır hemde pırıl pırıl[/h]
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Bahane korkakların işidir.kötü günde su yüzüne çıkar.
 
minoo

minoo

Üye
Sevemedim ayrılığı, gel.
Alışamadım.
Bak gözlerime bağışla, bitmesin..
 
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
[h=6]Ayrılalım, yürümüyor dediğinde, Ben cebimde para olmamasına rağmen, sırf sen çağırdın diye, 10 km yol yürüdüm, söylesene yürümeyen ne ?[/h]
 
minoo

minoo

Üye
Bazen olmaz; hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz. Ya zaman yanlıştır, ya mekan. Belki de insan.

- Tom Robbins
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
problem olmazdı kalsaydı espri amaçlı dedim.:)


bir bakarsın düşlerin gerçek olur
 


Üst Alt