Benim basıma da geldi 100mb paketi vardı iptal ederken 10tl falan vardı bi baktım yerinde yeller esiyo sözde paket asımı bedeli falan var oda 0.05krs diyolar ama hikaye, krs u bırak tl tl götürüyolar...ama suc benimdir neden? Bittigi anda paket yenileme yapmadıgım ve bu tuzaga düstügüm icin.
3000 kisiymis eee geriye kalan milyonca müsterin var kardesim ben ayrım yapılan 3000 kisinin acıgını kapatmak zorundamıyım?
Bence bi müsterisini daha kaybettiler...