Güncelleme Yapamıyorum Anlayanlar İçeri !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kayacan93

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme Yapamıyorum Anlayanlar İçeri !!!

- Arkadaslar telefonumu güncellerken böyle bir hata alıyorum neden veriyor olabilir.
- Telefon modeli N73 ME
- Telefonumun şebekesini gsm den çift moda getiremiyorum bu yüzden 3g kullanamıyorum yazılımla ilgili bi sorunmu ?
- Telefon Yurt dışından geldi servis yok servise fln götürün yazmayın :@

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

resimde gösterdim hatayı
 


maxibrk

maxibrk

Üye
:islik"Telefon Yurt dışından geldi servis yok servise fln götürün" yazmayın, mı?
yoksa
Telefon Yurt dışından geldi. "servis yok servise fln götürün" yazmayın, mı ?
-----------
Anlamadım . . .
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bu nasıl iş ılk kez duyuyorum
 

kayacan93

Üye
    Konu Sahibi
siteye bak telefonuna uydun dil kodunu nemesis programıyla telefonuna yukledikten sonra tekrar guncelleme yap sorun cözülecektir dil kodu değiştirme sitede anlatılıyor kolay gelsin

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/symbian-dest...mak-dilin-ingilizce-olmasina-cozum-89677.html

bu linkte anlatılıyor dil kodu değiştirme yazacagın dil koduda 0529603

deniycem ins ise yarar saol bilgi verdiğin için

--------------- Ekleme ---------------

kardes koduda verilen link ölü upload edebilme sansı varmı :S
 
scorpion11

scorpion11

Üye
kardeş güncelleme yaparken sim kartın telefonda takılı olmasın.hata ondan galiba.sim kartını ve hafıza kartını çıkar öyle dene...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt