kayacan93
Üye
Güncelleme Yapamıyorum Anlayanlar İçeri !!!
- Arkadaslar telefonumu güncellerken böyle bir hata alıyorum neden veriyor olabilir.
- Telefon modeli N73 ME
- Telefonumun şebekesini gsm den çift moda getiremiyorum bu yüzden 3g kullanamıyorum yazılımla ilgili bi sorunmu ?
- Telefon Yurt dışından geldi servis yok servise fln götürün yazmayın
--------------- Ekleme ---------------
--------------- Ekleme ---------------
resimde gösterdim hatayı
- Arkadaslar telefonumu güncellerken böyle bir hata alıyorum neden veriyor olabilir.
- Telefon modeli N73 ME
- Telefonumun şebekesini gsm den çift moda getiremiyorum bu yüzden 3g kullanamıyorum yazılımla ilgili bi sorunmu ?
- Telefon Yurt dışından geldi servis yok servise fln götürün yazmayın

--------------- Ekleme ---------------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
--------------- Ekleme ---------------
resimde gösterdim hatayı
"Telefon Yurt dışından geldi servis yok servise fln götürün" yazmayın, mı?