guncel oyunlar için pc topluyorum yardim edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
guncel oyunlar için pc topluyorum yardim edin
Arkadaşlar kısa süre önce masaustum öldü işlemci 3ghz intelin en dandik islemcilerinden ekran kartı ndvianin en dandik e.k olan 5200fx di 2gb da ram vardı bende ses kartı hariç tüm parçaları soktum pc toplamaya karar verdim leptop iyi olduğundan toplamiyordum ama hp dv6 1245 et günumuz oyunları için yeterli değil şimdi ben ebay den intel i3 işlemci aldım açık artırmayla 80 dolara fakat türkiyede 200 lirayı gecik sizin devreye gireceginz yer anakart anakarttan anlamıyorum ddr3 ram destekli (16 gb a kadar) sonra atının 6770 veya 6850 ekran kartını destekleyen bildiginiz bir anakart var mı ? Ve dikkat etmem gereken noktalar ne pc toplarken şimdiden teşekkürler

- - - Eklendi - - -

Bir de ram ve power onerirseniz :D
 


Superfan

Superfan

Üye
İşim var şimdi.Kisa zamanda toplarım.Bütçe nedir?
 

fnldstntn

Üye
Elindeki i3 u modeli tam olarak nedir ve bütçen nekadar ayrıca ekran dahil mi yoksa eski ekran yeterli olurmu...
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Ekran var 21 inç
Işlemci: Intel Core i3 Processor i3-550 3.20GHz 4MB LGA1156 CPU

Bilmiyorum yeterli mi işlemcim

- - - Eklendi - - -

İşim var şimdi.Kisa zamanda toplarım.Bütçe nedir?

Bütçe onemli değil parça onerin ekran kartuna maksimum 250 lira ayiririm diğerleri de 150 tl geçmesin işlemci var zaten
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Ekran var 21 inç
Işlemci: Intel Core i3 Processor i3-550 3.20GHz 4MB LGA1156 CPU

Bilmiyorum yeterli mi işlemcim

- - - Eklendi - - -



Bütçe onemli değil parça onerin ekran kartuna maksimum 250 lira ayiririm diğerleri de 150 tl geçmesin işlemci var zaten

o ıslemcıye 80 dolar. Neysede..
Eskı ıslemcı almıssın arkadasım...
1156 pin pıyasadan düştü..

Neysd artık bı sıstem ayarlarım ben.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi


o ıslemcıye 80 dolar. Neysede..
Eskı ıslemcı almıssın arkadasım...
1156 pin pıyasadan düştü..

Neysd artık bı sıstem ayarlarım ben.

80 dolar kargoyla birlikte

- - - Eklendi - - -

Bir de kötü yani ney oyun oynatmaz mı ne açıdan kötü
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kötü dıye bırsey yazdımmı ?

Eskı dedım. 1156 pın adam gıbı anakart ınş bulabılırız.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Yok dostum eski olması ne açıdan sıkıntı çıkarır bir de oyun performansi nasıl yani
 
A3rman

A3rman

Üye
performans olarak . bilmiyorum :hmmm
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Bir de GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram
Bu ram nasıl bunu almayi düşünüyorum
 
A3rman

A3rman

Üye
bütçen varsa neden olmasın .
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kartı,anakart,power kaldı o zaman
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Yok dostum eski olması ne açıdan sıkıntı çıkarır bir de oyun performansi nasıl yani
eski olması adam gibi anakart bulamama gibi bir sıkıntı çıkarır mesela ???? :off:

oyun için yeter... iş anakart bulmakta 3 siteye baktım 1 tanesinde hiç yok 1156
diğer 2 sindede 2 tane var.. h55 alıcaksın mecbur. 180 lira
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sen o işlemcinin kutusunu bile açma.. git sat o işlemciyi
adam gibi 1155pin sistem kuralım 1156 ile bu gemi yürümez.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
sen o işlemcinin kutusunu bile açma.. git sat o işlemciyi
adam gibi 1155pin sistem kuralım 1156 ile bu gemi yürümez.

:hmmm tamam satmaya çalışırim gelmedi daha

- - - Eklendi - - -

Ya değiştiremiyecem gibi duruyor bunla yapılacak maks. Sistem nedir cok gördüm seni k.bakma
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
o zaman MSI h55m-p33 anakart alacaksın.
ddr3 1333 ram almak zorundasın.
ekran kartı powerda ayarlanır bir şekilde
 
A3rman

A3rman

Üye
O işlemciyi satmaya bak . elinden çıkar yoksa anakarta fazla masraf yaparsın . ekran kartın güncel oyunlara yetemez.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
o zaman MSI h55m-p33 anakart alacaksın.
ddr3 1333 ram almak zorundasın.
ekran kartı powerda ayarlanır bir şekilde

ddr3 1333 ram performans olarak kötü müdür
Bir de atı 6850 ekran kartı alsam bu islemciyle darboğaz yapar mı
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ddr3 1333 ram performans olarak kötü müdür
Bir de atı 6850 ekran kartı alsam bu islemciyle darboğaz yapar mı
1333 kötü değil kim uydurdu ?

şu darbogazıda herkes diline dolamış..
elindeki işlemci i3 arkadaşın.
pentium 4 değil ne darbogazı ya
 
A3rman

A3rman

Üye

1333 kötü değil kim uydurdu ?

şu darbogazıda herkes diline dolamış..
elindeki işlemci i3 arkadaşın.
pentium 4 değil ne darbogazı ya



Pentium 4 ü küçümseme admin :kop: bir zamanlar ben kullandım 5 sene hiç darbogaza girmedim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt