1 gbBen gta 3 ü telefonda rahatça oynayabiliyorum hatta telefonum çok kaliteli olmamasına rağmen six-guns'ı bile oynayabiliyorum ama vice city i çalıştırırmı bide kaç gb ?
Peki lg l5 te çalıştırırmı ?Neyse yinede saol
ÇalışırPeki lg l5 te çalıştırırmı ?Neyse yinede saol
Benim mini2 calistirmadi gerci apk oyundan atiyoÇalışır
Benim avea intouchta çalıştıBenim mini2 calistirmadi gerci apk oyundan atiyo
Calistirir calistirir
2nizde saolun denicemÇalışır

Dostum emin misin? Hangi telefonda denedin?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızarkadaşlar buyrun.site dilini türkçe yapın.oyunu indirin.ben indirdim çalışıyo.hiç sd data indirmenizie gerek yok.beraber indiriyo.gayette güzel
Bu sitenin uygulaması vargalaxy wonder , acebir de bu sitede ki oyunlar mükemmel !! data aramaya gerek yook![]()

Teşekkürler

galaksi s4 armw değil galiba ? Nedir peki galaksi s4
Oyun armv6'dir. Armv6 cihazlarda sorunsuz bir şekilde çalişiyor. Ben avea intouchta denedim. Çalişmiştir.
Oyunun Denendiği Telefonlar
1- Galaxy Gio
2- Galaxy Ace
3- Avea intouch
4- Avea intouch 2
5- Galaxy W
Data
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KURULUMApkyi kur. Datayi SDCard/ Android/obb/ klasörüne at. Ve oyuna gir.
Gta Vice City Hile Programi için TIKLA
