Tavsiye Gta san andreası çalışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dostlar nasıl yaptığınızı soylermisiniz bendede note 3 var kaldirmayacagini düşünmüyorum. Messevim adlı arkadastaki eski sorun bendede var.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Dostlar nasıl yaptığınızı soylermisiniz bendede note 3 var kaldirmayacagini düşünmüyorum. Messevim adlı arkadastaki eski sorun bendede var.
S4 kaldırıyorsa not3 hayli hayli kaldırır :)

Obb dosyalarini indirdin mi?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
konunu kaynatmak gibi olmason ama s4 mü g2 mikonunı kaynatmak gibi olmasında s4 mü g2 mi

Akıllı özellikler ve göz boyayici arayüz performanssa samsung. Burasının yeri olduğunu sanmıyorum
 

sarisinboy123

Üye
Tabiki g2 mi? Messevim kendin kullanıyorsun diye s4 ü kötülemenin bi anlamı yok. Ben s4 ü daha çok seviyorum g2 ye göre. Tabiki demen saçma olmuş öyle abartılacak bi yanı yok g2 ile s4 arasındaki farkın.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki g2 mi? Messevim kendin kullanıyorsun diye s4 ü kötülemenin bi anlamı yok. Ben s4 ü daha çok seviyorum g2 ye göre. Tabiki demen saçma olmuş öyle abartılacak bi yanı yok g2 ile s4 arasındaki farkın.

 

sarisinboy123

Üye

Ya bırak şu kıyaslayı. Ona bakarsan kıyaslaya göre s3 mini iphone 5s ten daha iyi?????
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ya bırak şu kıyaslayı. Ona bakarsan kıyaslaya göre s3 mini iphone 5s ten daha iyi?????
Bir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkar :) Android telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Ikiside premium amiral gemisi performansta pek fark goreceginizi sanmiyorum
Fark yok değil kardeşim. G2 nin işlemcisi s4ün işlemcisine oranla %40 oranın da daha güçlü. Batarya 3000 mah. kamera ois, ekran daha kaliteli...
 

sarisinboy123

Üye
Bir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkar :) Android telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Yoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...
Bir yandan İOS u diğer yandan ANDROİD i kıyaslarsan o sitede tabii ki öyle çıkar :) Android telefon ile androidi kıyaslayacaksın. Diğer platformları karıştırmayacaksın
Fark yok değil kardeşim. G2 nin işlemcisi s4ün işlemcisine oranla %40 oranın da daha güçlü. Batarya 3000 mah. kamera ois, ekran daha kaliteli...
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin buraya
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Yoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin buraya
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyor :) ayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Yoo ne alaka? Böyle sitelerle hiç gelme buraya. Saçma saçma karşılaştırmalar yapıyolar. Hele kıyasla ayrı bi saçmalık. Note 3 g2 den çok daha iyi bi telefon ama en alttaki yüzdeye bi bakıyosun g2 daha iyi...
Ya evet evet tamam. G2 müthiş bi telefon. Siz ilk önce 4.3 güncellemesini alın ondan sonra gelin buraya
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecek :)
 

sarisinboy123

Üye
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyor :) ayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Sonuçta NOTE 3 DAHA İYİ bi telefon. Sırf G2 kullanıyosun diye G2 yi abartma istersen ha?
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyor :) ayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecek :)
Şu an hangi sürümü kullanıyosunuz? 4.2. Tamam daha bişey demeye gerek yok
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
en alttaki yüzdeyi o site vermiyor. kullanıcılar veriyor :) ayrıca not 3 çook daha iyi değil. antutu vs programlarında aralarında pek bir puan farklılığı yok.
Resmi açıklama yapıldı. G2 ye direk 4,4 verilecek :)


Valla bende note 3 var sarj kötü gerçekten ama hız mükemmel ayrıca 8 çekirdek birden çalışabilme özelliği güncelleme ile gelebilir note 3 ve S4 e
 
  • Beğen
Tepkiler: sarisinboy123 ve mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Sonuçta NOTE 3 DAHA İYİ bi telefon. Sırf G2 kullanıyosun diye G2 yi abartma istersen ha?
Şu an hangi sürümü kullanıyosunuz? 4.2. Tamam daha bişey demeye gerek yok
Ben G2 Noteden daha iyi bir cihaz demedim ki :) s4 ten daha iyi bir cihaz dedim :) sen de s4 kullandığına göre not 3 ü övmeye gerek yok :)
Valla bende note 3 var sarj kötü gerçekten ama hız mükemmel ayrıca 8 çekirdek birden çalışabilme özelliği güncelleme ile gelebilir note 3 ve S4 e
o özellik gelirse s4 e şarj yetmez. Bence o özelliğin gelmesi kötü olur s4 için. Note 3 belki kaldırabilir az da olsa ama s4 ün bataryası daha düşük..
 


Üst Alt