GTA III v1.2 - Türkçe - 23.12.2011

Sponsorlu Bağlantılar

Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
    Konu Sahibi
GTA III v1.2 - Türkçe - 23.12.2011








Evet Yeni GTA III Türkçe Yamalayarak Sundum Umarım Beğenirsiniz Gta yı 480 x 800 Huawei İdeos X5 de Test Ettim Diğer Telefonlarda çalışırmı Bilmiyorum Talep Olursa Onlarada Yapabilirim


Oyun Adı : GTA III v1.2
Dil : Türkçe % 90
Test Telefonu : Huawei İdeos X5 480x800
çeviri Yapan : Mustafa BAKIR (mustafa1300)


v1.2 sürümü ile diğer telefon sorunları giderilmiş .

Kurulumu : Apk yı Yükleyin ve wifi ile dosyaları çekin (Hazır sd kart kopyalarsanız Türkçe olmayabilir !)



İndirme Linkleri :

 
  • Beğen
Tepkiler: uyduturk, dursun dogan, tabib34 ve 10 diğerleri


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Biz daha oyunu yükleyemedik sen çevirmişsin bile :)

Güzel olmuş ..
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi

MAVİT

Üye
hocam nexus s te download hatası alıp durdum bi yardım lütfen
Data download authorization error.Is the time on your device set correctly?
bu hatayı alıyorum bi çözümü var mı:(
 
eses2658

eses2658

Üye
Ellerine sağlık kardeşim. Bu arada Ideos X5'de GTA 3 sorunsuz çalışıyor değil mi?
 

can2751

Üye
oyun acıldıgı zmn ekran yanıp yanıp sönüor
 
lolaman

lolaman

Üye
Teşekkürler...
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Ellerine sağlık.
İlk önce oyunu yükliyimde :)
 
eses2658

eses2658

Üye
miui rom kullanıyorum ben build.prop editli çalışıyor şu an

Teşekkürler. Bende de 2.3 Gingerbread Beta sürümü yüklü. Build.prop dosyası editli değil. Yine de deneyeceğim. Teşekkür ederim ;)
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler milestone da çalışır inşallah
 
apobaba1234

apobaba1234

Üye
htc desire kaldirmaz heralde bunu?adreno 200 gpu var
 

muharrem19811

Üye
Optimus 3d de çalışmadı başlangıç açılıyor ama oyuna başlamadan ana ekrana dönüyor.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
T20 de sorunsuz açılıyor ama tam oyuna girerken atıyor. :D Şans :F
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
:tşk: :ehe
 

dogasili

Üye
Vodafone 945 te çalıştı ama kasma var onun bi çözümü yokmu ya
 

muhammet966

Üye
bu oyunu benim bil kasiyor kaldı ki tele yüklesem bozulur her halde.
 
yakup_281

yakup_281

Üye
yaw patron sd dosyalrınıda vereydin
 

Benzer Konular



Üst Alt