Gt-s7500 Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

  • 11 Ekim 2013
  • 954 Okunma
  • 10 Cevap

  1. 11 Ekim 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Arkadaşlar Ben Samsung Galaxy Ace Plus[GT-S7500] Kullanıyorum Bu Cihazı Kullanan Çoğ Kişide Bu Sorundan Mağdur... Bu Cihaza Android Yazılım Güncelleme Gelmeyecekmi Arkadaş Bütün Cihazlara Geldi.Bilgisi Olan Varsa Paylaşırsa Herkesi Aydınlığa Kavuşturursunuz Simdiden Tesekkurler.
     


    Yazan: kaplanselim

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 14 Ekim 2013 #2

    rustemteksoy

    rustemteksoy

    Dostum ben GT-S7500 Kullanıyorum ne yazıkki güncellemenin geleceği yok gelene gelmiş durumda zaten biz anlıcağın elizabeth!! :( ama cyanogenmod 10.1.2 Master Key Rom'u var onunda tek sorunu Camcorder buda demek oluyoki video çekemezsin :( Ama süper bir rom benim kullanmamamın tek sebebi video çekilememesi :(
     
  3. 14 Ekim 2013 #3

    LattAsdfasdf

    LattAsdfasdf
    Abicim şu yondende dusun. 2.3.6 ace plusta cok stabil calisan bi surum. Bende ace plus kullabicisiyimda romdan da yazilim beklemektende sıkıldım :)
     
  4. 15 Ekim 2013 #4

    rustemteksoy

    rustemteksoy
    Kardeş stabil ona söz yok ama belli bir zaman sonra birazda olsa düşüyor stabillikten özellikle uygulama fln. yükleyince ama CM10.1.2 çok stabil her türlü ama işte video problemi var :( o yüzden Stock rom'dayım :(
     
  5. 15 Ekim 2013 #5

    LattAsdfasdf

    LattAsdfasdf
    Kardes herzaman videomu cekiceksin sanki bide o acidan dusun :)
     
  6. 19 Ekim 2013 #6

    rustemteksoy

    rustemteksoy
    Ya sende haklısında yani biri birden dese düşün o anı rezil olursun yani ama çok stabil ya telefon 2,3 kat hızlanıyor rahat ama işte tek o yönden yüklemiyorum :( Ha birde ben Touchwiz'i çok seferim Mesela menüye giriyorsun siyah arka plan ben isterimki saydam olsun S3 veya S4'n Touchwizi gibi bunlar internettende bulunabilir aslında :)
     
  7. 19 Ekim 2013 #7

    LattAsdfasdf

    LattAsdfasdf
    Kameram bozuk dersin gecersin rezil olcak bisey yok bunda. Ben suanda rom indiriyorum. Stockdan customa gecicem :)
     
  8. 22 Ekim 2013 #8

    rustemteksoy

    rustemteksoy
    Ne indirdin peki ??
     
  9. 22 Ekim 2013 #9

    LattAsdfasdf

    LattAsdfasdf
    Cm 10.1.2 galaxy mod rom indrdimde geri stock a döndüm ya vazgectim :)
     
  10. 23 Ekim 2013 #10

    rustemteksoy

    rustemteksoy
    Neden vazgeçtin :D tek sorun video kamera ???
     
  11. 23 Ekim 2013 #11

    LattAsdfasdf

    LattAsdfasdf
    Bi nedeni yok. Video kamerada onemli degil. Stock ihtiyacimi karsiliyo :)
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
18/07/2019 - 10:08