Gs-bjk Derbisi Tekrar Edilebilir

Sponsorlu Bağlantılar

oteb

Üye
    Konu Sahibi
Gs-bjk Derbisi Tekrar Edilebilir
Beşiktaş, avukat Ömer Vedik aracılığıyla Futbol Federasyonu’na başvuru yaptı: 'Derbide kural hatası var. Maç yeniden oynanmalı...' Avukat haklı bulunursa maç tekrar edilecek.

10 Aralık tarihinde Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan karşılaşmadan sonra Beşiktaş’ın büyük bir isyanı vardı. Bu isyanın sebebi; yapılması gereken değişikliğin bir türlü gerçekleştirilememesiydi. 90 dakika bitiminde hakem kararına büyük tepki gösteren Beşiktaş yönetimi dün önemli bir karar verdi. Hakkını aramak için düğmeye basan idareciler, Futbol Federasyonu’na Galatasaray maçının tekrarlanması için resmi başvuruda bulundu.

Şimdi top Federasyon’da
Avukat Ömer Vedik dün Beşiktaş Kulübü adına Federasyon’un kapısını çalarken, maçın tekrar edilmesine gerekçe olarak, hakemin oyun durmasına rağmen oyuncu değişikliğini yaptıramamasını gösterdi. Bilindiği gibi teknik direktör Jean Tigana da maçtan sonra hakeme isyan etmiş ve gerekirse konuyu FIFA’ya kadar taşıyacaklarını, haklarını sonuna kadar arayacaklarını belirtmişti. Federasyon’un bu konu hakkındaki kararı ise merakla bekleniyor ...
 


depresif

Üye
No farking baba yine oynansa yine yeneriz
 

DefectoR

Falla bu sefer bjk yener
 
kurt bey

kurt bey

Üye
ee yuh artık bu kadar olmaz. yani 2-1 den 3-2 yenildiler diye hazmedemiyolar ya zorlarına gittiği için çamur politikası yürütüyolar. no problema yine oynansa yine yeneriz olan bjkye olur..
 

DefectoR

<div class='quotetop'>(kurtoglu85 &#064; Dec 15 2005, 02&#58;34 PM) [post=228094]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ee yuh artık bu kadar olmaz. yani 2-1 den 3-2 yenildiler diye hazmedemiyolar ya zorlarına gittiği için çamur politikası yürütüyolar. no problema yine oynansa yine yeneriz olan bjkye olur..
[/b][/quote]
demi yane yaa, aynı Galatasarayın trömsömüydü neydi işte onda yaptığı bahanenin tıpkısının aynısı çık çık çık çık üzüm üzüme baka baka da bu kadar kararmaz ki kardeşiim
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Kural Hatası değil ki bu..
 

maavii

Üye
BAŞVURU GERİ ÇEKİLDİ
Beşiktaş&#8217;ın, Galatasaray&#8217;la oynanan maçta kural ihlali yapıldığı gerekçesiyle Futbol Federasyonu&#8217;na yaptığı başvuru geri çekildi.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, kulübün hukuk bürosu tarafından yapılan başvuruyu bugün geri çektiklerini söyledi.

Portekiz&#8217;de bulunan başkan Demirören ve yönetim kurulu üyelerinin, başvurudan haberleri bulunmadığı, bugün haberdar olunca da hemen geri çekilmesini sağladıkları öğrenildi.

Yönetim kurulu üyesi Süleyman Eren de başvurudan, Portekiz&#8217;de bulunan başkan Demirören ve yöneticilerin haberinin olmadığını bildirdi.
 

depresif

Üye
yaa yanlış hesap bağdattan da döner portekizden de

yaa yanlış hesap bağdattan da döner portekizden de
 

yitik savaşçı

Üye
Fenerliler üzülmüştür...
 

delimakina

Üye
tekrar olursa biz yine yeniriz terkrara gerek yok
 

slayer

Üye

büyüklük gösterip başkanımız başvuruyu geri çekmiş... Halâ:
Sevinin... Başkancığınızın Hakemler üzerinde baskı kurmak için yaptığı seyler meyvasını verdi... Tebrik ederiz.... Tabiki bu kesinlikle "Çamur politika" deil_&#33;&#33;&#33;
-önce oyuncularınızın parasını ödeyin sonra karşımıza geçip "tekrarlansa da yeneriz" deyin....
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
birz değil baya bir zor olacak ama olursa güzel olur ve bu maçda da bjk&#39;nin almasından tarafım bir fb li olarak
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
10 kere oynansa 10 undada yeneriz
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Utanmıyorlar bide yaa Ben BJK&#39;yi Az da olsa asil bilirdim
 

damadada

Üye
isterdım dogrusu hem buarada beşiktaş takımını bırkez daha yener tadımıza tad katardık alınmasın sakına besıktaslılar ama bu ımkansız tekrar edılecek bır durum mevzubahıs bıle degıl
 

slayer

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Dec 15 2005, 08&#58;34 PM) [post=228405]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Utanmıyorlar bide yaa Ben BJK&#39;yi Az da olsa <strike><span style="color:#990000">asil</span></strike> bilirdim
[/b][/quote]

Bak Burada Ne Yazıyor_&#33;&#33;&#33;&#33;

<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, kulübün hukuk bürosu tarafından yapılan başvuruyu bugün geri çektiklerini söyledi.[/b][/quote]
Biz hala asiliz.. Sonsuza kadarda asil kalacaz.. Şüphen olmasın....
 

maavii

Üye
bana kalırsa biraz garip ne bileyim başkanın haberi olmadan böyle büyük bir maç için itiraz da bulunuyorlar.. sanki birlik yok gibi...
 

delimakina

Üye
<div class='quotetop'>(slayer &#064; Dec 15 2005, 08&#58;23 PM) [post=228392]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

büyüklük gösterip başkanımız başvuruyu geri çekmiş... Halâ:
Sevinin... Başkancığınızın Hakemler üzerinde baskı kurmak için yaptığı seyler meyvasını verdi... Tebrik ederiz.... Tabiki bu kesinlikle "Çamur politika" deil_&#33;&#33;&#33;
-önce oyuncularınızın parasını ödeyin sonra karşımıza geçip "tekrarlansa da yeneriz" deyin....
[/b][/quote]
biz sizi bu borç batağındayken yendik biz sizin gibi kleberson ailton vb. gibi oyuncular transfer etmedik edemedik ama yinedi sizi yendik
erkek adam kanatlı takım tutmaz, kükre aslanım&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
bundan sonra lütfen cevap yazmayın
saygılar
 
Caine

Caine

Üye
yaw yenilende bahane çoook ama ben cidden bjkden bu hareketi beklemezdim. heralde kendileride bir sonuç alamayacaklarını anlayınca itirazlarını geri çektiler
 

slayer

Üye
simgesine göre tak&#305;m tutmak... Bu da güzel....
kanatl&#305; laf&#305;n için... (tak&#305;ma laf atm&#305;&#351; gibi dü&#351;ünmeyin.. )
K*ç&#305;n&#305; kald&#305;r&#305;p Ko&#351;maya ü&#351;enen, Yeme&#287;ini bile di&#351;isinden bekleyen hayvan&#305; simge yapm&#305;&#351; tak&#305;m tutulur deilmi_???
 

Benzer Konular

scarface006
Cevap
1
Görüntüleme
439
fk555897
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
397
scarface006


Üst Alt