Haber Google Play Blackberry'ye Mi Geliyor?

Sponsorlu Bağlantılar

phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Google Play Blackberry'ye Mi Geliyor?
Sızıntılar gerçekse Blackberry cihazları, yakın zamanda Google Play'deki uygulamaların tadını çıkarmaya başlayabilirler. Crackberry web sitesinin sızdırdığı görüntüler,
BlackBerry 10.2'yle beraber Google Play mağazasının
BlackBerry'ye geleceğini gösteriyor. Ancak görüntülerin Photoshop'la üretilmiş olma ihtimalini göz ardı etmemek gerekiyor. Ekrandaki Google Play'in mağazanın en son
sürümü olmadığını da söyleyelim. Ancak bu durum, BB
10.2'de düzeltilebilir, tabi görüntüler gerçek ise.. BlackBerry'nin Android uygulamalarını direkt olarak
yüklemeye ve kullanmaya izin vermesi, platformun hızla
popüler hale gelmesini sağlayabilir. BlackBerry
platformunun uygulama yelpazesi, şu an Android ve iOS'takinin oldukça gerisinde bulunuyor.
 
Son düzenleme:


mehmettech

mehmettech

Üye
%100Photoshop google backberrynin alakasi yok
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
haber icin tesekkurlerbu arada son kismi fazladan kopyalamissin:D
 
monteboy

monteboy

Üye
mümkün değil olmaz öyle şey
 
0MG90

0MG90

Üye
Photoshop değilde bence o resimdi :D Pek inanmıyorum çalışacağına
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
zaten uygulamalari calistitabiliyormus uyumsuz olanlari kirpan bir play store uygulamasi icerebilir bence. yoksa isi zor. sistem guzel calisiyorsa marketlw birlikte daha cok kuanici cekebilir. z serisine yeni bir telefon eklenicek satisi artar diye dusunuyorum
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Yalandır ya bi arada nokia ya google play gelecek diyolardı ama yalan haber işte
 
muratcan1999

muratcan1999

Üye
Bblerde apk dosyası açıyormus diye duydum
 

MaxipmaN

Üye
hani symbian :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Pikkaccu
caglar b

caglar b

Üye
Bb 10 tanıtılırken, Android uygulamaları bb10 işletim sistemine kolay portlanacak falan deniliyordu.
 
PriZm

PriZm

Üye
Blackberry'nin Android'li telefonu mu varmış?
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
çalıştırıyor diye biliyorum
 
PriZm

PriZm

Üye
Birde işin şu yönü var.Google imkanı yokki izin vermez.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bende bbleri appstore a bağlaya bilirim şotofok u kurmam lazım :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
esmeran3

esmeran3

Üye
fotoşok o şotofok değil :) :box
 
PriZm

PriZm

Üye
Ha fotoşok ha şotofok.İkiside aynı anlama çıkıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve esmeran3
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
şuan chip. com. tr de buna benzer haber var diğer sistemlerde google play kullanacak deniyor
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Birde işin şu yönü var.Google imkanı yokki izin vermez.

android şuan bir açık kaynak proje olduğundan izin almaya gerek yok. Jolla'da da benzer birşey olacak BB10 için yapmışlarmıdır bilemiyorum da Jolla'da da GooglePlay olacak. Mağazadan android uygulamaları satın alınacak ve Sailfish üzerinde uygulamalar çalışacak. Sailfish'in mağazası ise farklı olacak. android uygulamalarının çalışma mantığı benim tahminimce android'deki DalvikVM emülatörü ile aynı şekilde yürür. Zaten Android 5 ile android'in daha yeni kendine özgü native bir sistemi olacağı söyleniyor. (hani şu az donanımı düşük cihazlarda da çok sağlıklı çalışacağı söylentileri vs..)kaldı ki meego'da çalışan apkenv ile android oyunları var.
 
PriZm

PriZm

Üye
Play Store un nu konuda telif hakları var her isteyen öyle istediği gibi kuramıyor.

Ancak apk başka kaynaklarden indirilip yada blackberry kendi marketini yaparsa olur
 


Üst Alt