Google, MSN Messengera rakip oldu


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ardaca

Üye
    Konu Sahibi
Dünyaca ünlü arama motoru Google, kendi geliştirdiği anlık mesajlaşma programı ile MSN Messenger’a rakip oldu. Google Talk kullanıcılarına ücretsiz olarak, e-mail, anlık mesajlaşma ya da sesli konuşma alternatifleri sunuyor.
Ücretsiz olarak indirilebilen Google Talk programı, kendi üzerinden e-mail iletişimine, anlık mesajlaşmaya ya da sesli sohbete imkan tanıyor. Sade ve kullanışlı arayüzüyle dikkat çeken program halen en çok kullanılan anında mesajlaşma programı olan MSN Messenger’a rakip olacak gibi görünüyor.
Programı kullanmak için ise ücretsiz alanabilen bir ve 2 GB kota veren Gmail kullanıcı adı ve şifresinin olması
yeterli.
Özellikle sesli sohbet hizmetinin kolaylığı ve kullanışlılığıyla göze çarpan Google Talk, uzak mesafelerde yaşayan ve birbirlerinin sesini duymak isteyenler için ücretsiz ve kolay konuşma imkanı yarattığı için tercih edileceğe benziyor.
Google Talk programı www.google.com/talk adresinden ücretsiz olarak indirilebiliyor.
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Ben boyle bişiyin neden yapıldıgını anlayabiliorum..
Doğru olup olmadıgını bilmiorum ama diolar ya msn paralı olacak die,Belki msn paralı olunca kullanılsın diye yapmışlardır..
BEnce çok akıllıca ;)

-------------
Ben indirdim.Çok guzel bişi..
Gmail deki maillerinizi gorebiliyorsunuz..
Denemek isteyen olursa programı benim mail = [email protected]
;)
 

ardaca

Üye
    Konu Sahibi
fena değil ben yükledim 900 kb. ama kimse olmadığı için şu an deneyemedim. güzele benziyo ama! çok sade ama işlevi büyük denilebilir!
 

CooL'n'Quiet

Üye
ya indirdik diyelim herkeş msn kullanıyo kimle konuscaz?
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by ardadoganer@Aug 24 2005, 08:52 PM
ya indirdik diyelim herkeş msn kullanıyo kimle konuscaz?
[post=143342]Quoted post[/post]​
Msn paralı olursa(ki olmaz İnşallah :)) herkes bunu kullancak ;)
 

CooL'n'Quiet

Üye
aga msn in paralı olma olayı fake...
Gelen fake mailler sonucu bu söylenti ortaya cıktı banada geldi o mail ama hotmail uyarı veriyo''bu mail adresinin hotmail ile ilgisi yok'' diye yani paralı falan olmicak..
icq yahoo google gibi ücretsiz servisler varken microsoft böle bişi yaparmı sizce??
 
midnight

midnight

Üye
Bir de arkadaşlar bu gmail davet usulüyle alınıyor değil mi? yani her isteyen alamıyor bu maili..
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by midnight@Aug 24 2005, 09:04 PM
Bir de arkadaşlar bu gmail davet usulüyle alınıyor değil mi? yani her isteyen alamıyor bu maili..
[post=143357]Quoted post[/post]​
İSteyen herkese davetiye gonderebilirim.Pmden,msnden yada siteden ulaşın anında gonderirim ;)
 

CooL'n'Quiet

Üye
gmail ne işe yarıyo?
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Beyler ben arkadaşımla denedim..İğrenç ötesi bişi..
Emoticon yok, Titreşim yok, KArşındakinin ileti yazıp yazmadını anlayamıyorsun.. :eksi:
Ben begenmedim :(

BAkın size printscreen yaptım ;)

En alttaki yazıyı sansurledim. :ah:
Msnin Gozunu Sewiim :P




------------
Gmail de hotmail,msn,mynet,yahoo tarzında bi mail.Bo GoogleTalk u sadece gmail i olanlar kullanabiliyorlar ;)
Davetiye isterseniz 7/24 :P
 

CooL'n'Quiet

Üye
yasasın msn!!!
bu arada alttaki yazı ecenin(kimse) duygularına tercüman olmus!!! :)
lan bu notepad gibi hicbi estetik yok
 
_aLTaN_

_aLTaN_

Üye
Originally posted by ardadoganer@Aug 24 2005, 09:22 PM
yasasın msn!!!
bu arada alttaki yazı ecenin(kimse) duygularına tercüman olmus!!! :)
lan bu notepad gibi hicbi estetik yok
[post=143379]Quoted post[/post]​
Ayağını çek,Tam ustune bastın..
Aynı notepad
İğrenç yaw :eksi:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
Google, MSN Messenger'a rakip oldu

Dünyaca ünlü arama motoru Google, kendi geliştirdiği anlık mesajlaşma programı ile MSN Messenger'a rakip oldu. Google Talk kullanıcılarına ücretsiz olarak, e-mail, anlık mesajlaşma ya da sesli konuşma alternatifleri sunuyor.

Ücretsiz olarak indirilebilen Google Talk programı, kendi üzerinden e-mail iletişimine, anlık mesajlaşmaya ya da sesli sohbete imkan tanıyor. Sade ve kullanışlı arayüzüyle dikkat çeken program halen en çok kullanılan anında mesajlaşma programı olan MSN Messenger'a rakip olacak gibi görünüyor.

Programı kullanmak için ise ücretsiz alanabilen bir ve 2 GB kota veren Gmail kullanıcı adı ve şifresinin olması yeterli.

Özellikle sesli sohbet hizmetinin kolaylığı ve kullanışlılığıyla göze çarpan Google Talk, uzak mesafelerde yaşayan ve birbirlerinin sesini duymak isteyenler için ücretsiz ve kolay konuşma imkanı yarattığı için tercih edileceğe benziyor.

BURDAN INDIRIN :rolleyes:
 

S1FR3K1R1C1

Üye
saolsın babacan indiriyorum şuan :D
 

S1FR3K1R1C1

Üye
hata verdi ya sadece xp kullanıcılarımı kullanabiliyor :off: :box:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
bence artık herkes XP kullansın yani 98 kullanmayın artık
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Originally posted by salihyet@Aug 25 2005, 09:28 AM
bence artık herkes XP kullansın yani 98 kullanmayın artık
[post=143772]Quoted post[/post]​
babacan bende öyle diyorum amağ Fabrikada olduğum için Bazı programlar xp'de sorun verio o bakımdan yane :D kaçak köçek kullanıyoruz işte walla buraya takıldığımı görseler beni kapı önüne bırakırlar
:aman: :haha:
 

surfer

Üye
GoogleTalk cok hızlı bir iletişim saglıyor.
Herkes indirmeli.
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
sadece ses mi gönderip alınıyo ? yazi yokmu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TheNightMare.
Cevap
2
Görüntüleme
638
TheNightMare.
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
614
hikmet366
Sensation
Cevap
674
Görüntüleme
35K
dilmenibrahim


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt