:hoca: :camide: :veya: :uyuyor: adamın başına sardın belayı pardon modluğu konuya gelemiyor akşam 7 de uyuyor yorgunluktan![]()





:
: tv ye çıktım Atayı 10 mesaj farkla geçmişim
yeni farkettim

:votka: :kola: :meyvesuyu: anlamaz Hoca çıkarın zulaları
Eee başka türlü konuya içkiyi nasıl sokacaktık
:hocaöldürecekbeni:

Dur Güvenim daha bitmeWuhhuuuuuu![]()
Bittm gülmekten yaa
bugün ektin beni
unutmadım haaa
li:
tv ye çıktım Atayı 10 mesaj farkla geçmişim yeni farkettim
Pist sizlerin gençler 

Önce B7320 hacısıyla gidiyorduk. Baktık ki benzin tüketimi çok fazla N73 hacısına geçtik. Dizel bu, az yakıyor
Eee devir ekonomi devri 
Güzel oldu, güzel... Kodumu da kopyaladım, hem bold yazıyorum hemi de navy, yani derin mavi 

