Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Eh fena olmadı ya, ofiste duvarları seyredeceğime trende koyunları, kırları, denizleri, gemileri, dağları, tünelleri seyrediyorum. Bilecik'ten tüm kardeşlerime selamlar :D
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bakalım bir sonraki mesajı nerden atacak:d:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ata senle gelmiş kadar oldum :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Az önceki iplikçiye bak ya reklam yapacak yermi kalmamıştı:d:
Kendisinin değerli ip konusunu çöpe attım:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
herkese merhaba...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Merhabalar Nadir Abi:)
 
Fratt99

Fratt99

Üye
Bende katılsam aranıza :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hoşgeldin kardeşim.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Nadir abi hoşgeldin yeni gelen arkadaş sende hoş geldin
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Eskişehir'den tüm kardeşlerime merhaba :D Burasının adliyesi çok düzenli! insan ne arasa buluyor :) insanları da pek bir güler yüzlü... Adliye'de baro kimlik kartımın fotokopini çektirecektim, üstünde de kocaman "istanbul barosu" yazıyor, hoşgeldiniz diye muhabbete girdiler yahu, nasıl buldunuz Eskişehir'i, adliyeyi diye sordular :D istanbul'da adamı dövmekten beter ediyorlar!.. Siz de mecburen acımasız, suratsiz, zalim birisi oluyorsunuz çünkü ya eziliyorsunuz ya eziyorsunuz... Suratsız halimden utandım vallahi, ne zaman anadoluda bir yere gitsem böyle oluyor :s
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Mesajı yazalım derken tramvay durağını kaçırdık iyi mi :d:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d::d: Merhaba Ata .. bir önceki msjnda , tam msjn sonunda belirtmişsin benim söylemeye hazırlandığım olguyu da ,

ben yine de değinmek isterim . bu gerçekten Anadolu' da böyle :oke:

O Kara Sevdalar Göçmen Bulutmuş ...

Yağmaya Yağmaya Şehri Kurutmuş ...

İstanbul Sevgiyi Çoktan Unutmuş ..

Aşk ' a Aklı Ermez , Ermez Be Gülüm .... 4' lük olayı özetliyor kısaca , değil mii ?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Aynen öyle Güven kardeşim. Istanbul, nerede "memleketinde" tutunamayan, bir baltaya sap olamamış işe yaramaz insan varsa onların göçtüğü bir yer haline gelmiş. Böyle kişiler de dolandırmayı, kandırmayı, çalmayı meslek edindiklerinden dolayı acıma ve vicdan duygunuz bu şehirde yok oluyor. Çünkü vicdanınızı sömürüyorlar! Ayda sizden çok daha fazla para kazanan birisinin acı içinde çığlığını duyuyorsunuz metrodan çıkarken. Açım, para verin diye yalvarıyor!!? Ne açım diyene, ne yol sorana, ne eve gidecek param yok diyene itibar edebiliyorsunuz. Istanbul'da araba kullanan adamlara sorun, asla yapmayacağınız şey nedir diye? %95'i Yolda yardım isteyen adamı arabama almak der! 3-5 kazık yedikten sonra herkese yabancı oluyorsunuz bu şehirde. Mesela: dün bir boyacı tam önümde giderken fırçasını yere düşürdü. Görmemem imkansız! Ama adama "kardeş bir dakika" demedim. Yürüdüm gittim. Zira bu manzarayı ben en az 8-10 kere gördüm. Ilkinde seslenmiştim, lisedeydim. Adam rica minnet tamam ama yapıştı! Abi ne olur boyayayım, siftah yapmadım, çocuğum aç vs... Param yok diyorsun anlamıyor!! Ki gerçekten o dönemde yoktu... Diyor ki abi siftah olsun, para almayacağım senden, sen bana yardım ettin, ne olur, diyor... Zorla boyattirdi, para almayacağım deyip... Bitirmeye yakın abi şu kadar boya gitti bu kadar boya gitti vs... Sen bunun parasını ver. Ondan sonra kurtul kurtulabilirsen. Ne kadar? Normal boya parasının 5 katı para istiyor! O kadar etmez, hani almıyordun dedim, Diyor ki bağırırım, boyattı, ödemedi parasını diye! Sonra evine kadar takip ederim vs... Önce yalvarma sonra tehdit... Resmen soymustu beni o parasız halimde... Istanbul'da bir boyacı fırçasını düşürürse asla seslenmeyin! Bekleyin... Gider gider, sonra da Vahiy gelmiş gibi döner alır fırçasını!.. Bu numarayı anadoluda adam zaten yapamaz! Herkes birbirini tanıyor, barındırmazlar onu... O ne yapar barındırılmadığı zaman? Istanbul'a göçer...

Kusura bakmayın gönüldaşlar ama, bo.k var sanki Istanbul'da!..
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
2000 yılında hemen hemen aynısı bir durum da benim başıma geldi .. Kadıköy ' de küçük çingene kız çocukları zorla sakız sattılar bana :d: tek bir sakıza 3.5lira para verdim zor kurtardım . İstanbul taa o zamanlar bitmişti , şimdi iyice dibe vurmuş
 
Fratt99

Fratt99

Üye
Hayat burada bea abi Adana'ya beklerim hepinizi xD
 
haltie

haltie

Üye
selamlar istanbul güzel ama arada gidince :d: anadolu herzaman daha rahat yaşanılası bir yerdir:)
 


Üst Alt