Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:kac: :uc: :yerindibinegir: :ata:

--------------- Ekleme ---------------

:kac: :uc: :yerindibinegir: :ata: :türk: :avukat: :mecnun: :rakıbalık: :alem:
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:hoca: :camide: :veya: :uyuyor: adamın başına sardın belayı pardon modluğu konuya gelemiyor akşam 7 de uyuyor yorgunluktan :kıskıs:
 
haltie

haltie

Üye
:damargüven:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:hoca: :camide: :veya: :uyuyor: adamın başına sardın belayı pardon modluğu konuya gelemiyor akşam 7 de uyuyor yorgunluktan :kıskıs:
:kro2:
Eee başka türlü konuya içkiyi nasıl sokacaktık :naughty:

:ehe:ehe:ehe
:hocaöldürecekbeni:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:oley: :oley: tv ye çıktım Atayı 10 mesaj farkla geçmişim:p yeni farkettim :hoba: :d:

--------------- Ekleme ---------------

:kro2:
Eee başka türlü konuya içkiyi nasıl sokacaktık :naughty:
:ehe:ehe:ehe
:hocaöldürecekbeni:
:votka: :kola: :meyvesuyu: anlamaz Hoca çıkarın zulaları :bira:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Wuhhuuuuuu :d::d::d: :kop:

Bittm gülmekten yaa
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:güven: :imza: :çaktırma:

:d::d:

--------------- Ekleme ---------------

bugün knşuruz Babacan :oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici


heyt be
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
ben yatıyorum arkadaşlar ..

Ata iyi yolculuklar . Mehmet Halit iyi geceler :op:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bende kaçar hepinize iyi geceler yürektesiniz :op: :bye::bye2::bye3::D :sarıl::bye2:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
selamün aleyküm gönüldaşlar :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Kusura bakmayin gonuldaslar, dun alelacele kactim. Guven'im, sagolasin; Pendik istasyonundayim, gelmedi daha trenim... Merhaba Huseyin :) Gonuldaslar, gonuldesiniz... :oke::
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hacıdamısın Ata:kıskıs: günaydın:sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

Su gibi git sel gibi gel :Dsende gönüldesin :op:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ata abi şimdi yoldadır:)
Yolu açık olsun..
Herkese günaydın.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
günaydınlar
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Evet gönüldaşlar hacılardayım :kıskıs: Önce B7320 hacısıyla gidiyorduk. Baktık ki benzin tüketimi çok fazla N73 hacısına geçtik. Dizel bu, az yakıyor :d: Eee devir ekonomi devri :ehe
Bu arada seneler sonra Eskişehir treninde yüklemek kısmetmiş N73e opera'yı... :D Güzel oldu, güzel... Kodumu da kopyaladım, hem bold yazıyorum hemi de navy, yani derin mavi :d:
iyi dileklerini esirgemeyen gönüldaşlara teşekkürler! Kocaeliden tüm kardeşlerime selamlar :D

Günaydın Nadide.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
oooo ne güzel ya hem tren em maxi offf keşke yerinde ben olsaydım
 


Üst Alt