|SEÇKiN|
Üye
-
Konu Sahibi
-
Brillant!
bu bir ironi mi, hakaret mi, dalga geçme mi?
teşekkürünüzü istemezdim, bıçaklamasaydınız bari!
beğenmek zorunda olmayanın emeğe saygı gibi bir erdemi olması beklenir en azından.
Aslinda gercegi duymak istiyorsan bu cevabina bir hakaret edecektim! Kardesim ben neden dalga geceyim. Gayet guzel bir paylasim. Begendigimi tek kelime ile ifade etmek istedim bunun neresi sana sorun olmus??? Super dedim... Bilseydim boyle yanlis anlasilacagimi hic acmazdim!
Hem begenmemis olsaydim da yazma hakkim vardi... Konusma ozgurlugumu kullanirim. Bilmeden lutfen bir daha yorum yapma... Sevmesem gelip okumazdim yorum da yazmazdim... Ne zamandan beri "super" demek negatif bir yorum olmus?
Seçkin abim dini açıdan/yönden demek istedi Esma...Vecheli ne demek?
Abi çok güzel emeğine sağlık.
eyvallah sevgili OttomaN, çok teşekkür ederim abim. okuyan, hisseden yüreğinize bereketler, sıhhatler olsun.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?