gitar çalan var mı?

    Konu Sahibi
gitar çalan var mı?
arkadaşlar gitar çalan varmı ben yeni başladım sayılır birkaç sorun olacak
 

trecool

Üye
kardes bende cok istiyom gitar calmayi kursa falan mi basladin? yoksa kendi kendine mi basladin gitara bide su an hangi tur caliyosun? bende baslayacam yakin zamanda
 
Elektro gitarla ugrasiyorum 1 seneye yakin
 
    Konu Sahibi
kardes bende cok istiyom gitar calmayi kursa falan mi basladin? yoksa kendi kendine mi basladin gitara bide su an hangi tur caliyosun? bende baslayacam yakin zamanda
kardeşim öner yavuz un eğitim seti var video halinde gerçekten çok güzel anlatıyor ben onu izleyerek biraz kaptım birşeyler youtube ye öner yavuz yaz 70 adet ders videosu var.oradan başla he ben klasik gitar çalıyorum zaten öyle olması gerekir yeni başlıyorsan kendini geliştirdikçe akustik bas elektro falan geçersin
 

balcolu

Üye
Ek olarak Selim Işık dersleride var kendini geliştirmek istersen dinle.

Bu arada bende 1 yıldır klasik gitar çalıyorum, sıkıntın olursa yazarsın. Bildiğim kadarıyla yardım ederim.
 

trecool

Üye
@sincarezindan sagolasin kardesim. klasik cok farkli digerlerinden ben akustikle baslamayi dusunuyorum.
@balcolu selim isik i bendeizliyorum ben bir aydir ama daha gitar almadim alinca uygulamaya gecicem
 

ümran

Üye
youtube de bi çinli var daha küçük ama çok iyi çalıyor izlemenizi önerirm
 
İlk öne klasik ile başla kadar yanlış bir önerme olamaz.Hadi ritm elektro, akustik için bi nebze -yine boş zaman kaybı da- bas ve solo elektro için bile klasik gitarla başla diyorlar.Yalan, tamamen yalan...
 
2 yıldır yaklaşık elektro gitar çalıyorum bayağı ilerledim grupta çalabilecek kadar en azından. Teorik olarak çok bilgiliyimdir. Senin soracağin bütün sorulara cevap verebilecek kadar birikimli olduğumu düşünüyorum elimden geldiğince yardımcı olmak isterim özel mesaj atabilirsin
 

marist

Üye
çaLmayı çok istiyorum , ama imkanım yok , koşullar izin vermiyor.
 
Bende yeni başladım gitara şimdilik youtübeden derslere bakıyorum ve notaları ezberliyorum ama hadisenin düm tek tek şarkısını çalabiliyorum
 
10 seneye yakın süredir bas gitar çalıyorum sorusu olan, merakı olan herhangi bir şeyi sorabilir.
 
Tepkiler: Mert

Mert

Üye
10 seneye yakın süredir bas gitar çalıyorum sorusu olan, merakı olan herhangi bir şeyi sorabilir.

Hocam, 17 yaşındayım. 11. sınıf öğrencisiyim. Seneye sınavlara girdikten sonra üniversite hazırlıkta elektro gitar çalmayı öğrenmem geç olur mu? Şuan mandolin çalıyorum.
 

Oğuzhan

Üye


Hocam, 17 yaşındayım. 11. sınıf öğrencisiyim. Seneye sınavlara girdikten sonra üniversite hazırlıkta elektro gitar çalmayı öğrenmem geç olur mu? Şuan mandolin çalıyorum.
niye geç olsun ki her yaşta öğrenilebilir ben de üniversiteye geçince çalmaya başlayacağım
 
Tepkiler: Mert


Hocam, 17 yaşındayım. 11. sınıf öğrencisiyim. Seneye sınavlara girdikten sonra üniversite hazırlıkta elektro gitar çalmayı öğrenmem geç olur mu? Şuan mandolin çalıyorum.

Geç diye bir şey yok enstrümana başlama konusunda.40 yaşında gitar çalmaya başlayıpta bir kaç yıla döktüren insanlar tanıyorum.Tabi ne kadar erken başlarsan o kadar çok deneyim kazanacağından dolayı özellikle yaşıtların arasında avantaj sağlayacaktır erken başlaman.Şöyle bir şeyde yapabilirsin ; nota, armoni bilgini evde çalışarak ya da bir kursa giderek üst seviyeye getirebilirsin.Hem mandolin çalıyormuşsun teori kısmı lafta kalmamış olur böylece.Bu sayade çok ama çok hızlı gelişirsin elektro gitara geçtiğinde.Çünkü teorik kısımlarla uğraşmak zorunda kalmayıp teknik geliştirebileceksin.Hemde tekniği geliştirirken ne yaptığını bileceğin için bilerek, anlayarak öğrenmiş olursun ezberleyerek değil Sana tavsiyem eğer şimdi gitar alamıyorsan bile teori kısmına çalışmaya başla
 
Tepkiler: Mert

Revengeful

Emekli Yönetici
8 yıldır elektro ağırlıklı olmak üzere elektro, klasik
 

Joker.

Üye
Bende kapı zili çalıyorum

Gitar çalıyorum ancak çok acemiyim [klasik]