Geyiği gelen el kaldırsın.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
Geyiği gelen el kaldırsın.....
Arkadaşlar bana dun geldi geyik. kimlere geldi bakalım başka 2-3 kere gelen var mı???
 


neslein

neslein

Üye
banada geldi
bu geyiği kabul etmeyince geri mesaj geliyormuş geyik sana küstü diye:kop:
 
canturgay

canturgay

Üye
Böyle saçmasapan bişey olamaz yaww. :@
bana geldi. GEYIK yazıp cevap verdik ...:)
demesin mi..1 saat içinde harcayacaksınnn..:@
 
mservank

mservank

Üye
aa geyiğin kalbini kırmayın:D
 
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
1 saat geliyr standart
ama ben belki müsait değilim bunu da hesaba katmamış vodafone
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Arkadaşıma 30 Dk Geldi
Akşama Kadar
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Dün geldi ama okumadan 30 dakika gitti ikinci mesaj ise geyik seni bekledi bekledi ve gitti yazıyordu...:@
 
neslein

neslein

Üye
standart deil benim ew arkadasıma 1 saat geldi bana 45 dakika geldi
geyik kafasına göre takılıyor :)
 
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
geyiktir ne yapsa yeridir işte :D
 
kmö

kmö

Üye
banada okuldayken derste geldi aslında izin isteyip çıkacaktım geyiğim geldide acilen dışarı çıkmalıyım:kop:
 
POWER

POWER

Üye
Topu topu 45 dakika veriyo sonra çekip gidiyo geyik işte avlamak gerekiyo :D
 
CEREN

CEREN

Üye
bana da 30 dk geldi ama mesajı geç fark edince geyiği kacırmışım
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
benim geyikte şöyle bi uğradı muhabbet ettik 30 dk kadar sonra baktım gitmiş geyik efendi ben geyiği kaçırmadım
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Walla telsimin gönderdiği msjları neredeyse okumadan siliyorum.
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bana neden gelmiyor :allalla:geyik beni sevmiyor:(

:ehe:ehe
 

omayra

Üye
Bana geldi kaçırdım ben, yakalayamadım :)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Bizim arkadaşlara geldi ama biz kesip mangal partisi yaptık.:ehe Zaten bişiyi yanlış yaptığımızı biliyordum okadarda söyledim bakın beyler bunu kesmemiz gerekmiyor olabilir die ama dinletenedim.:(
 
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
kurtoğlu kesmeyeceksin konuşacaksın:D:D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt