Böyle saçmasapan bişey olamaz yaww.
bana geldi. GEYIK yazıp cevap verdik ...
demesin mi..1 saat içinde harcayacaksınnn..![]()

kafasını kırmadığıma dua etsin o geyikk...aa geyiğin kalbini kırmayın![]()

belki bana da öyle demiş olabilirler ..ii sana bir saat demiş yine bana 45 dakika geldi![]()

