Cpt-Soap Üye sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d Beleşe alcaz
fgbvhjk Üye kaananil123' Alıntı: sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d Beleşe alcaz Genişletmek için tıkla ... Eminmisin 40-50 ben g2 de bile full ayarlda 30 fps yi zor aliyorum ayrica tablet bendede var normal ayalrda 35 fps civari oynatiyor
kaananil123' Alıntı: sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d Beleşe alcaz Genişletmek için tıkla ... Eminmisin 40-50 ben g2 de bile full ayarlda 30 fps yi zor aliyorum ayrica tablet bendede var normal ayalrda 35 fps civari oynatiyor
The Shadow Üye kaananil123' Alıntı: sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d Beleşe alcaz Genişletmek için tıkla ... 40-50 fps mi ? Z2 degil bu cihaz.
kaananil123' Alıntı: sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d Beleşe alcaz Genişletmek için tıkla ... 40-50 fps mi ? Z2 degil bu cihaz.
fgbvhjk Üye kaananil123' Alıntı: Hocam bilmiom arkiler öle dedi onlar da sallamış anlaşılan ama en yüksekte 30 kesin Genişletmek için tıkla ... Bekle en yükseğe alip fps ye bakacağım fotoyu buraya atarım
kaananil123' Alıntı: Hocam bilmiom arkiler öle dedi onlar da sallamış anlaşılan ama en yüksekte 30 kesin Genişletmek için tıkla ... Bekle en yükseğe alip fps ye bakacağım fotoyu buraya atarım
The Shadow Üye fgbvhjk' Alıntı: fu ll ayarlarda 20-25 fps arasi aliyor Genişletmek için tıkla ... Fps ye bakmak icin kullandigin programin adi ne ?
fgbvhjk' Alıntı: fu ll ayarlarda 20-25 fps arasi aliyor Genişletmek için tıkla ... Fps ye bakmak icin kullandigin programin adi ne ?
fgbvhjk Üye The Shadow' Alıntı: Fps ye bakmak icin kullandigin programin adi ne ? Genişletmek için tıkla ... Bu programi kullaniyorum bastan söyleyeyim kitkatda bazen fps yi gostermiyor Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
The Shadow' Alıntı: Fps ye bakmak icin kullandigin programin adi ne ? Genişletmek için tıkla ... Bu programi kullaniyorum bastan söyleyeyim kitkatda bazen fps yi gostermiyor Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
The Shadow Üye kaananil123' Alıntı: Hocam 20-25 te idare eder peki mc5 açarmı Genişletmek için tıkla ... Acar. GPU su uyumlu oyuna gore. fgbvhjk' Alıntı: Bu programi kullaniyorum bastan söyleyeyim kitkatda bazen fps yi gostermiyor Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Tesekkurler
kaananil123' Alıntı: Hocam 20-25 te idare eder peki mc5 açarmı Genişletmek için tıkla ... Acar. GPU su uyumlu oyuna gore. fgbvhjk' Alıntı: Bu programi kullaniyorum bastan söyleyeyim kitkatda bazen fps yi gostermiyor Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... Tesekkurler
Cpt-Soap Üye tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ?
tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ?
fgbvhjk Üye kaananil123' Alıntı: Hocam 20-25 te idare eder peki mc5 açarmı Genişletmek için tıkla ... Mc5 açıyor ve bu ayarda 25 fps elde ediyor
kaananil123' Alıntı: Hocam 20-25 te idare eder peki mc5 açarmı Genişletmek için tıkla ... Mc5 açıyor ve bu ayarda 25 fps elde ediyor
The Shadow Üye kaananil123' Alıntı: tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ? Genişletmek için tıkla ... Digerlerini acar da asphalt 8 de zorlanabilir gibi.
kaananil123' Alıntı: tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ? Genişletmek için tıkla ... Digerlerini acar da asphalt 8 de zorlanabilir gibi.
fgbvhjk Üye kaananil123' Alıntı: tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ? Genişletmek için tıkla ... Asphalti full ayarda denemedim ama oynatir dead trigger 2 ise cok fazla kasiyor full ayarda oynaman imkansiz yani
kaananil123' Alıntı: tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ? Genişletmek için tıkla ... Asphalti full ayarda denemedim ama oynatir dead trigger 2 ise cok fazla kasiyor full ayarda oynaman imkansiz yani
Cpt-Soap Üye Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız
Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız
fgbvhjk Üye kaananil123' Alıntı: Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız Genişletmek için tıkla ... Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari
kaananil123' Alıntı: Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız Genişletmek için tıkla ... Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari
Cpt-Soap Üye fgbvhjk' Alıntı: Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari Genişletmek için tıkla ... tablet elime gelsin bu sayfadaki yönetmi uyguluycam inş olur ardından hmn asphalt 8 vs mc5 yüklicem
fgbvhjk' Alıntı: Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari Genişletmek için tıkla ... tablet elime gelsin bu sayfadaki yönetmi uyguluycam inş olur ardından hmn asphalt 8 vs mc5 yüklicem
BATTALGAZA Üye Konu Sahibi Bizim tabletin herhalde romu daha çıkmadı eğer çıkarsa bu konuya eklerin beylerAsphalt kasmiyor rahat oynanabiliyorRootu beceremesseniz skypeden arayabilirsiniz konusuruz skype adi Ahmetfrkekn
Bizim tabletin herhalde romu daha çıkmadı eğer çıkarsa bu konuya eklerin beylerAsphalt kasmiyor rahat oynanabiliyorRootu beceremesseniz skypeden arayabilirsiniz konusuruz skype adi Ahmetfrkekn
cankaplannn Üye Ben bisey sorcam ben simdi internetten farkli bir rom bulsam yuklesem sorun olurmu ? Battal Android Hakkinda bilgin varsa facebookunu verirmsn ? Bi baknz. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Son düzenleme: 27 Tem 2014
Ben bisey sorcam ben simdi internetten farkli bir rom bulsam yuklesem sorun olurmu ? Battal Android Hakkinda bilgin varsa facebookunu verirmsn ? Bi baknz. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız