General Mobile Etab-4 (ROOT,OYUN VS.)

Cpt-Soap

Üye
sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d
Beleşe alcaz
 

fgbvhjk

Üye
sabırsızlanıyorum hocam almak için gta sa en yüksek ayarda 40-50 fps oynatıyor :d
Beleşe alcaz
Eminmisin 40-50 ben g2 de bile full ayarlda 30 fps yi zor aliyorum ayrica tablet bendede var normal ayalrda 35 fps civari oynatiyor
 

Cpt-Soap

Üye
Hocam bilmiom arkiler öle dedi onlar da sallamış anlaşılan ama en yüksekte 30 kesin
 
Tepkiler: The Shadow

fgbvhjk

Üye
Full ayarlarda 20-25 fps arasi aliyor
 

Cpt-Soap

Üye
Hocam 20-25 te idare eder peki mc5 açarmı
 

Cpt-Soap

Üye
tableti alcam eylülde :d peki mc5 yüksek ayar ve dead trigger 2 yüksek ayar oynarmayım ve asphalt 8 i ?
 

Cpt-Soap

Üye
Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız
 

fgbvhjk

Üye
Hocam valla tam aradğım tablet oyunları blootuth ile mi yüklediniz bu sayfadaki yöntemi yapmadıysanız
Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari
 

Cpt-Soap

Üye
Benim tablet valla 3-4 aydir rootlu onceden direk tablete indiriyordum ama engelleme felan gelince rootladim pc den felan atiyorum dosyalari
tablet elime gelsin bu sayfadaki yönetmi uyguluycam inş olur ardından hmn asphalt 8 vs mc5 yüklicem
 
    Konu Sahibi
Bizim tabletin herhalde romu daha çıkmadı eğer çıkarsa bu konuya eklerin beylerAsphalt kasmiyor rahat oynanabiliyorRootu beceremesseniz skypeden arayabilirsiniz konusuruz skype adi
Ahmetfrkekn
 
Ben bisey sorcam ben simdi internetten farkli bir rom bulsam yuklesem sorun olurmu ?
Battal Android Hakkinda bilgin varsa facebookunu verirmsn ?

Bi baknz.
 
Son düzenleme: